det var en streit bok.. ganske kort men det skjedde en del på de omtrent 200 sidene . dere får lese selv for å finne ut hva som s k j e r .

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Oh Glorious day! Oh Happy Day!Terje wrote:Leste ut Gloriana i dag tidlig, etter å ha stått fast sånn litt etter halvveis i over to uker. Typisk at det bare et par sider etter det stedet der jeg tok pause ble morsomt igjen.
Så akkurat nå leser jeg vel strengt tatt ingenting, med mindre jeg skal regne med den Lovecraft-antologien jeg har hatt liggende på nattbordet de siste to månedene. Tror jeg skal begynne på Goodkinds Phantom nå, så lese The Name of the Wind, og The Belgariad, og være ferdig med disse til jul. Så ken jeg kose meg med HP7 og Katharine Kerrs siste kvadrologi i jula.
Ekstremt urealistisk tidsplan, ettersom jeg også planlegger å lese fire-fem pensumbøker, samt et par-tre artikkelsamlinger. Sukk.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Vel, ettersom eg er ein av dei som faktisk LIKTE "Pillars of Creation" veldig godt så seier det litt at eg set noko over den.Terje wrote:Selvsagt likte også jeg Chainfire bedre enn noen annen bok i serien siden Faith of the Fallen, men siden konkurransen består av Pillars of Creation og Naked Empire...
The Order hadde vore ein heilt ok standard fiende om det var litt endringar, intriger og omveltningar innad i styret der, men all den tid gørrkjedelege karismalause Jagang styrer alt så blir heile opplegget kjedeleg.For øvrig helt enig angående Jagang og The Order...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Dette skrev jeg tirsdag 18. september, på side 85/90.Sauegjeteren wrote:Da er A Storm of Swords fullført.
Jeg grøsser her jeg sitter.
Heldigvis ligger A Feast for Crows klar på nattbordet, og jeg gleder meg.