Page 10 of 24
Posted: Tue Dec 06, 2005 23:14
by Terje
Wolfbrother wrote:Husk: Vist det går i boks å den andre norske gruppa blir med å spleiser på ei super gruppe ville vi vært på en mulig førsteside

Er det de som kaller seg "Ashaman"?
I så fall er jeg usikker på om jeg vil være i samme klan som dem - de er jo analfabeter!
Forøvrig ville vi ikke vært på førstesida - de har 19 medlemmer, vi har 9 eller 10, og for å nå førstesida må en for øyeblikket ha 30. Eller 31.
Ashaman is in the world to fight the darkness, or was it the Light..
YOU desides it
You desides, du liksom.
Hehe, jeg sendte lederen dems en melding og retta på grammatikken hans.

Apropos uforskamma meldinger, jeg har i det siste begynt å sende meldinger hvor jeg på subtilt vis gjør narr av dem som angriper meg i gjen og igjen og igjen for å ta pengene mine. (Litt mer subtilt enn det jeg sendte til deg, Wolfie...

)
Posted: Wed Dec 07, 2005 10:46
by Wolfbrother
Ja det håper jeg
De er 19, og med alle våre er vi 12!!!
Posted: Wed Dec 07, 2005 12:48
by Thomdril
Wolfbrother wrote:Ja det håper jeg
De er 19, og med alle våre er vi 12!!!
Vi blir 13 hvis John Taz kan bli med igjen..

Posted: Wed Dec 07, 2005 13:01
by Wolfbrother
Ser ut til at Jonh Taz er leder enda han ikke er leder
Det kan være krise med mindre du har en invitasjon til deg selv....
Ellers har vi en leder som ikke kan få seg selv inn i klanen. Det er bare du som skal kunne sende invitasjoner.
Posted: Wed Dec 07, 2005 14:46
by Thomdril
???
Jaså du.. Mista tråden helt jeg nå. Fra siden min står jeg helt uten klan.
Jaja, får håpe det skjer et lite julemirakel da, så ting ordner seg!

Posted: Wed Dec 07, 2005 15:26
by Wolfbrother
Thomdril ta å joine en clan fort.
Kan få ordnet ting.
Ellers har jeg rekruta en Myrdraal. En som er sterkere en alle oss andre

Posted: Wed Dec 07, 2005 16:40
by DucKfish
Er ikke helt med her nå.... Hvorfor er John Taz boss i klanen?? OG som Terje sier: Hva skal liksom FORSAKEN gjøre mot oss?? de kan ikke gjøre stort da!!!!!!!!
Takk for svar noen!!!!!

Posted: Wed Dec 07, 2005 16:48
by Wolfbrother
Jeg dro fra klanen for å snakke med noen andre bl.a Lost in the light.
Skulle tilbake så var Jonh Taz (Thomdril) blitt leder. Den med høyest exp er lederen viss den opprinelige slutter. Så dro Jonh taz slik at jeg kunne ta tilbake plassen, men enda han ikke var i en klan står han som leder.
Men jeg tror at vi får ny leder viss han joiner en annen klan.
Jeg har sakt hvorfor jeg ikke vil ha FORSAKEN så vldig forbanna på meg.
De er alerede rimelig pisst.
Posted: Wed Dec 07, 2005 16:52
by Thomdril
Nå er jeg med i salidar. Si ifra hvis det hjalp noe da..
Posted: Wed Dec 07, 2005 17:08
by Wolfbrother
Det hjalp ikke
Går ikke ann å være med i en klan som ikke kan ledes.
Jeg tar å lager en ny klan hvor jeg IKKE tar å gjør noe totalt idiotisk.
Hva skal jeg kalle den? Burde ikke være tidsjulet i alle fall

Posted: Wed Dec 07, 2005 20:50
by Terje
Positiv overraskelse: En av dem som angrep meg og tok alle pengene mine i går, og som jeg følgelig fornærma, sendte meg en melding og tilbød meg gullet tilbake.
Slikt varmer et kaldt og kynisk hjerte, og gir meg håp.

Posted: Wed Dec 07, 2005 21:02
by Damien Frost
Leste akkurat inne på Salidar-forumtingen at Aaron(visstnok kompisen til Craig, som driver hele GoS) sa at GoS ikke kom til å bli oppdatert igjen. Han hadde blitt lei hele greia, så den versjonen som er nå bare kom til å fortsette.
Posted: Wed Dec 07, 2005 21:08
by Wolfbrother
Det samme på salidar bortsett fra at det var en mulighet for at han fortsatte det han hadde begynt. Jeg har sprett ryktet til FORSAKEN.
Personelig tror jeg at han tuller for å få litt positiv innstiling.
Posted: Wed Dec 07, 2005 21:14
by Damien Frost
Vi får håpe det da! Bare hinte litt om folk synes der er bra eller ikke. Hehe. Men det ser vel ut til å fungere, da de på Salidar oppmuntret alle til å sende mail til han for å få han til å fortsette.
Posted: Wed Dec 07, 2005 21:23
by Terje
Plagsomt med folk som starter noe så digert, og så forlater de det når de går lei. Særlig når det er så buggy som GoS...