Hva ville du helst ha vært?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hva ville du vært?

Asha'man
8
32%
Vokter
1
4%
Asha'man/Vokter
2
8%
En Asha'mans Vokter
0
No votes
Aes Sedai
4
16%
Barde
7
28%
Vis
1
4%
Algai'd'siswai
2
8%
Ættehøvding
0
No votes
 
Total votes: 25

Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

OK, ble redd ett øyeblikk :? :shock:
Image
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jeg har da lagt til noen alternativer til, på oppfordring fra Mattrim med støtte.

Så minner jeg bare på at dobbeltposting ikke er så positivt. Om du føler for å legge til noe etterpå, så endrer du posten. Ganske lettvint, eller hur?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Jeg dobbeltpostet ikke... :o
Image
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Jo, tidligere i denne tråden.
Flotte alternativer ;) Men holder meg fremdeles til Barde jeg :)
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Du og jeg, Chriz. Skal vi gå sammen? Jeg spiller banjo og gitar, du synger og spiller fløyte?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Gjett om! Slenger på en klarinett, som jeg kan noen få grep på, og selvfølgelig trombone da!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Da plukker jeg fram igjen munnharpa, og håper jeg ikke har rota bort munnspillet mitt for godt. Ja, jeg kan jo selvsagt synge også.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Det perfekte tomannsorkester!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jeg må snart gjøre alvor av å skaffe meg en mandolin, skjønner jeg.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Det må du nok. Får vel gå til anskaffelse av noe nytt jeg og da, tenker jeg.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Dere må øve dere på noen tøffe akrobatiske triks også. Og selvfølgelig lære dere masse fortellinger.
lolzi
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Valgte Vis jeg, tøff og hard!

Sleng på trommer også så har dere hele sulamitten!
Rodel Ituralde
Hengiven
Hengiven
Posts: 242
Joined: Sun Mar 23, 2008 16:48
Location: Arad Doman

Post by Rodel Ituralde »

Valgte Aes Sedai jeg.
Fra legendenes alder så klart:P ikke de pysete Aes Sedai'ene som vi hører så mye om:P

Kunne også tenkt meg og være barde da.
Kan jo være en musikalsk Aes Sedai, som asmodean var.
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Ulvebror
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 31
Joined: Fri Feb 27, 2009 11:43
Location: Voss

Post by Ulvebror »

Valgte Asha`man. Ville likt å hatt så stor makt :wink:
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

valgte Asha'man jeg de som er lojale til Dragen (det er jo de som er best mener jeg)
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Post Reply