Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
-
Contact:
Post
by Sauegjeteren »
Jeg har da lagt til noen alternativer til, på oppfordring fra Mattrim med støtte.
Så minner jeg bare på at dobbeltposting ikke er så positivt. Om du føler for å legge til noe etterpå, så endrer du posten. Ganske lettvint, eller hur?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Chriz
- Den Fortapte

- Posts: 831
- Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
- Location: Trondheim
Post
by Chriz »
Jo, tidligere i denne tråden.
Flotte alternativer

Men holder meg fremdeles til Barde jeg

Sa souvraya niende misain ye
- Mat
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
-
Contact:
Post
by Sauegjeteren »
Du og jeg, Chriz. Skal vi gå sammen? Jeg spiller banjo og gitar, du synger og spiller fløyte?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Chriz
- Den Fortapte

- Posts: 831
- Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
- Location: Trondheim
Post
by Chriz »
Gjett om! Slenger på en klarinett, som jeg kan noen få grep på, og selvfølgelig trombone da!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
-
Contact:
Post
by Sauegjeteren »
Da plukker jeg fram igjen munnharpa, og håper jeg ikke har rota bort munnspillet mitt for godt. Ja, jeg kan jo selvsagt synge også.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Chriz
- Den Fortapte

- Posts: 831
- Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
- Location: Trondheim
Post
by Chriz »
Det perfekte tomannsorkester!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
-
Contact:
Post
by Sauegjeteren »
Jeg må snart gjøre alvor av å skaffe meg en mandolin, skjønner jeg.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Chriz
- Den Fortapte

- Posts: 831
- Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
- Location: Trondheim
Post
by Chriz »
Det må du nok. Får vel gå til anskaffelse av noe nytt jeg og da, tenker jeg.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter

- Posts: 663
- Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
- Location: Oslo
Post
by Mierin Eronaile »
Dere må øve dere på noen tøffe akrobatiske triks også. Og selvfølgelig lære dere masse fortellinger.
lolzi
-
Chiad
- Asha’man

- Posts: 346
- Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
- Location: Stavanger
Post
by Chiad »
Valgte Vis jeg, tøff og hard!
Sleng på trommer også så har dere hele sulamitten!
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

- Posts: 242
- Joined: Sun Mar 23, 2008 16:48
- Location: Arad Doman
Post
by Rodel Ituralde »
Valgte Aes Sedai jeg.
Fra legendenes alder så klart:P ikke de pysete Aes Sedai'ene som vi hører så mye om:P
Kunne også tenkt meg og være barde da.
Kan jo være en musikalsk Aes Sedai, som asmodean var.
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
-
Ulvebror
- Mørkefrende

- Posts: 31
- Joined: Fri Feb 27, 2009 11:43
- Location: Voss
Post
by Ulvebror »
Valgte Asha`man. Ville likt å hatt så stor makt

-
elric
- Hengiven

- Posts: 200
- Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
- Location: Svarte Tårnet
Post
by elric »
valgte Asha'man jeg de som er lojale til Dragen (det er jo de som er best mener jeg)
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"