Page 2 of 3

Posted: Mon Dec 01, 2008 16:51
by Mattrim Cauthon
OK, ble redd ett øyeblikk :? :shock:

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:39
by Sauegjeteren
Jeg har da lagt til noen alternativer til, på oppfordring fra Mattrim med støtte.

Så minner jeg bare på at dobbeltposting ikke er så positivt. Om du føler for å legge til noe etterpå, så endrer du posten. Ganske lettvint, eller hur?

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:40
by Mattrim Cauthon
Jeg dobbeltpostet ikke... :o

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:47
by Chriz
Jo, tidligere i denne tråden.
Flotte alternativer ;) Men holder meg fremdeles til Barde jeg :)

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:48
by Sauegjeteren
Du og jeg, Chriz. Skal vi gå sammen? Jeg spiller banjo og gitar, du synger og spiller fløyte?

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:52
by Chriz
Gjett om! Slenger på en klarinett, som jeg kan noen få grep på, og selvfølgelig trombone da!

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:57
by Sauegjeteren
Da plukker jeg fram igjen munnharpa, og håper jeg ikke har rota bort munnspillet mitt for godt. Ja, jeg kan jo selvsagt synge også.

Posted: Mon Dec 01, 2008 17:59
by Chriz
Det perfekte tomannsorkester!

Posted: Mon Dec 01, 2008 18:02
by Sauegjeteren
Jeg må snart gjøre alvor av å skaffe meg en mandolin, skjønner jeg.

Posted: Mon Dec 01, 2008 18:12
by Chriz
Det må du nok. Får vel gå til anskaffelse av noe nytt jeg og da, tenker jeg.

Posted: Tue Dec 02, 2008 0:23
by Mierin Eronaile
Dere må øve dere på noen tøffe akrobatiske triks også. Og selvfølgelig lære dere masse fortellinger.

Posted: Thu Dec 04, 2008 20:19
by Chiad
Valgte Vis jeg, tøff og hard!

Sleng på trommer også så har dere hele sulamitten!

Posted: Wed Feb 04, 2009 12:57
by Rodel Ituralde
Valgte Aes Sedai jeg.
Fra legendenes alder så klart:P ikke de pysete Aes Sedai'ene som vi hører så mye om:P

Kunne også tenkt meg og være barde da.
Kan jo være en musikalsk Aes Sedai, som asmodean var.

Posted: Fri Feb 27, 2009 12:20
by Ulvebror
Valgte Asha`man. Ville likt å hatt så stor makt :wink:

Posted: Tue Apr 07, 2009 17:07
by elric
valgte Asha'man jeg de som er lojale til Dragen (det er jo de som er best mener jeg)