Avhienda, Elayne, Bergithe, Egwene, eller Nynaeve?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

Jeg synes hun er irriterende når hun blir såret, når Perrin forsvarer henne mot Berelain...Mierin Eronaile wrote:Jeg synes det er litt motsatt. Jeg synes ikke det er iriterende at hun er anderledes. Men hun er jo skikkelig bortskjemt, og er vant til å få alt som hun vil det (selv om det er helt bak mål). Jeg mener ikke at hun er iriterende hele tiden. Skulle egentlig skrive noen ganger.
Ja...Og så burde Elyas vært med i Rand, Perrin eller Matt tråden...Min og Faile burde vært med
Eller kanskje Rhuarc....
Last edited by Mattrim Cauthon on Mon Dec 22, 2008 10:23, edited 1 time in total.

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Er sjelden på vettu. Kanskje et par ganger i måneden for å kikke innom.Shallis wrote:Akira wrote:Hah! Innbilske jente.Shallis wrote:Akira, Sorry altså, men jeg har en annen Kjæreste
Tok sin tid før du tok den ihvertfall
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Jeg stemte Nynaeve. Jeg synes kanskje at hun kommer frem som litt mindre moden enn RJ sannsynligvis vil hun skal være, men jeg liker henne uansett. Det er rimelig underholdende når herser med folk, som hun gjør best.
Bergithe har ikke kommet så godt inn i serien enda for meg, siden jeg fortsatt er i bok 5, så jeg skal ikke uttale meg om henne. :/
Bergithe har ikke kommet så godt inn i serien enda for meg, siden jeg fortsatt er i bok 5, så jeg skal ikke uttale meg om henne. :/
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Tror du ikke? Robert Jordan klarer jo helt fint å lage andre personer mer modene. Jeg tror han har laget henne som hun er med vilje.Leowilde wrote:Jeg stemte Nynaeve. Jeg synes kanskje at hun kommer frem som litt mindre moden enn RJ sannsynligvis vil hun skal være
Jeg liker i hvert fall at hun ikke er så innmari moden som man først skal tro. Hadde hun bare vært det ville hun blitt en langt mer kjedelig person enn det hun er nå. Jeg synes hun er akkurat passe moden!
lolzi