Posted: Wed Nov 02, 2005 23:18
På profil, oppe under logoen. Nå er vi i CET tidssonen, mens vi var i CEST. Forumet var da stilt på EET som tilsvarer CEST.
Mange kryptiske forkortelser her nå
Mange kryptiske forkortelser her nå
Through Webs and Threads, The Pattern Evolves
https://tidshjulet.net/forum/
Jepp. Bytt fra GMT+2 til GMT+1incanus wrote:På profilinnstillingane. (trykk på "Profil" øverst på sida)