Page 2 of 2

Posted: Wed Nov 02, 2005 23:18
by Eivind
På profil, oppe under logoen. Nå er vi i CET tidssonen, mens vi var i CEST. Forumet var da stilt på EET som tilsvarer CEST.

Mange kryptiske forkortelser her nå :p

Posted: Wed Nov 02, 2005 23:18
by Terje
incanus wrote:På profilinnstillingane. (trykk på "Profil" øverst på sida)
Jepp. Bytt fra GMT+2 til GMT+1 :)

Posted: Wed Nov 02, 2005 23:20
by Ceres
Jøss... måtte stille tidsonen riktig! hehe... nå er det gjort! :wink: