Page 2 of 3

Posted: Mon Jan 23, 2006 1:05
by Terje
Hehe, men du har sikkert et liv, du da. :P

Posted: Fri Jan 27, 2006 20:16
by Faile
du har et liv du også terje... du bare prioriterer det litt annerledes :P

Posted: Sat Jan 28, 2006 21:13
by Terje
(bedre...)














:P

Posted: Tue Mar 28, 2006 15:43
by Ceres
... og nå er det 15 000...

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:02
by Nynaeve
Oj, så fort dette går! 15 000...det er ganske mye

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:11
by Wolfbrother
Ja det var ikke ille :P Og jeg har sikkert minst 600 av de 8)

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:13
by Kjetil
Har kanskje vært en eksponentiell vekst.

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:39
by Simen
Avhenger nok litt av type brukere som registrerer seg. Spesielt slike som Kjetil, Sauegjeteren og Rambomons har nok ført med seg friskt og hypert blod. :wink:

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:41
by Kjetil
Nåja, jeg har vel bare noen hundre poster, men har kanskje fremprovesert noen tusen. Og det er jo vel og bra! :)

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:50
by Eivind
Det som teller er fortsatt WoT-delen. Der har vi nå 5117 innlegg, og 4670 hvis vi ser bort fra Rollespill-forumet.

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:51
by Kjetil
Sant, dumt at det er så få som faktisk husker noe fra bøkene. Jeg blant dem :)

Vanskelig å komme på nye temaer på den delen av forumet.

Posted: Tue Mar 28, 2006 16:52
by Wolfbrother
Ja det var det ja... Tja jeg synes vel ikke det er noe possitivt at det er så få på wot delen... Litt skjipt at det er flere poster bare på off topic en på hele wot delen

Posted: Tue Mar 28, 2006 17:16
by Akira
Det sier seg nå selv egentlig. At off-topic forumdeler eskalerer til det mangedobbelte enn hva forumene egentlig handler. Folk har jo så mye å snakke om.

Posted: Tue Mar 28, 2006 17:44
by Faile
er vel egentlig det man har msn til :lol:

Posted: Tue Mar 28, 2006 17:50
by Akira
Jo, men det er bare sånn det er. :P