TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Narg er rett svar!! Ihvertfall d jeg spurte etter!!

Har ikke lest noe om ei kråke, men han prøvde å drepe en ravn med en stein!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Namnet til den Grøne Mannen får me vite i The Shadow Rising (trur eg...): Someshta.

Spørsmål:

Kva ulike planar hadde ein på slutten av Legendenes Alder for å sperre den Mørkaste inne att, og kva var grunnen til at det var Lews Therin sin plan som vart gjennomført?
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ah, lenge siden jeg har lest Strike on Shayol Ghul nå, men skal prøve å komme på det:
De fleste kvinnelige Aes Sedaiene ville bruke Choedan Kal'ene (eller hva det nå var Cairhien/Tremalking san'grealene het) til å forsegle The Bore, helst fra avstand, mens Lews og de fleste menna ville dra til Shayol Ghul, for der å angripe, på ett eller annet vis. Husker ikke om de ville forsegle the Bore på annet vis, eller om de også ville bruke Choedan Kal (regner med at det var alt. 1, siden feilsteg i alt. 2 ville ha katastrofale følger).
De fulgte Lews' plan av den enkle grunn at han og rundt 1000 sterke Aes Sedaier Gatewaya seg til SG, hvor altså DO berørte og tainta Saidin.

Mitt spm. hvis dette er korrekt:

I hvilket lands hovedstad ble dokumentet som gjenga historia om "The Strike at Shayol Ghul" funnet?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Du er inne på det, men har rota litt. Er ei stund sidan eg las The Strike on SG eg og, men:
Om eg hugser rett, var det fleire planar. Ein av desse var å bruke Choedan Kal, men denne vart skrinlagt, då nokon meinte det var for farleg, i tillegg til at landa der access key ter'angrealane befant seg vart tatt over av skuggen. LTT sin plan var heile tida eit stormangrep (trur eg), men det var mange som gjekk mot dette, spesielt ei gruppe kvinnelege Aes Sedaiar leia av Latra Posae. Ho/dei organiserte noko som heitte The Faitful Covenant (er kkje sikker på det namnet...), der alle kvinnelege Aes Sedaiar var med. Dette gjorde at LTT sin opprinnelege plan, ein sirkel so stor som mogleg, ikkje kunne gjennomførast, då ingen kvinnelege ASar var med, og menn ikkje kan danne sirklar åleine. Det var ein del politikk inne i biletet, som ikkje førte til noko, so til slutt bestemte Lews seg for at dei ikkje kunne vente lengre. Han samla saman mange av dei sterkaste mannlege Aes Sedaiane, litt over hundre (var det 113 tru? eller 123?). Det er desse som er kjend som The Hundred Companions (eller noko slikt). I tillegg tok dei med seg nokre tusen soldatar (var kanskje 10 000). Akkurat kva som skjedde, veit ein ikkje, men LTT & co forsegla Boreholet. DO slo då litt tilbake akkurat i det seglet vart plassert, LTT og dei hundre andre vart umiddelbart gale, og verda vart kasta inn i Perioden som vert kalla the Breaking of the World (Ødeleggelsen av Verden).

Det var dagens historietime... Og me går vidare til terje sitt spørsmål.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

http://www.tor.com/shayol.html

Kanskje litt dumt av meg å poste denne lenka, siden svaret på spørsmålet mitt står der, men pytt. Folkeopplysning må komme foran alt! :P
- Verg., Aen., 3.315.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Var dette for vanskelig? Jaja, for prøve med noe lettere, da:

Siter "The Law of Unintended Consequences".
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

The Law of Unintended Consequences states that for any action or course of actions, whether or not it has the intended effect, will have at least three results you never expected, and at least one of those will be unpleasant.

(Svaret på det forrige spørsmålet var forresten Chachin, som er hovudstaden i Kandor.)

Spørsmål: (Svaret er spoiler for The Shadow Rising)
Spoiler
Kva var det som gjorde at Sharomen styrta i bakken, og gjennom kven sine auge får me vite det?
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nå har jeg ikke boka her hos meg, men var det ikke at
Spoiler
Mierin (senere Lanfear, og Beidomon drilla The Bore, og at drillinga på en måte sparka bakåt, slik at Sharom og mesteparten av Collam Daan ble ødelagt? Uansett, han som så det, het Charn.

Neste spm.:
(Si fra hvis det var feil...)

Hva var årsaken til at de første Aielene tok opp spydet?
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Spoiler
de skulle befri noen av sine egne som var tatt til fange av banditter. også kom en av dem til å drepe en annen, også måtte de dra fra familien sin siden de ikke lenger fulgte løvets vei...

var det ikke noe sånt?

hvis ja, neste spm.

hva er: den første på det O.T.?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Er det nae'blis? Har eigentleg ikkje peiling, so eg berre tipper... Om det er feil, kan du kome med eit tips (kven som seier det, eller kva bok det er henta frå e.l.)?

Venter på bekreftelse...
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

New spring :wink: skikk fra malkier
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det er vel carneira du meiner då?
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

jepp! hehe, pussig skikk egentlig :P
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Skal me sjå, eit nytt spørsmål:
Kva namn har aielane på al'Lan Mandragoran, og kva ulike tydingar har dette namnet?
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Aan'allein som betyr "a man who is an entire nation", kjenner ingen andre oversetteler, elle var det ikke noe sånt som; "mannen som går alene"? :?

hvem kalte seg Paitr?(stikkord tEotW, The Dark Waits)
Post Reply