Page 2 of 2

Posted: Thu Jan 12, 2006 16:18
by Akira
Terje wrote:
Ceres wrote:Noe av grunnen til eskapsjonisme-merkelappen mener jeg er mangel på respekt.
Jepp, det er dette som plager meg.
Det tror jeg dere har helt rett i. Kan ikke si at jeg føler meg ukjent i det at folk som ikke leser fantasy fordømmer oss som gjør det fordi de tror vi ikke kan takle virkeligheten eller at de ikke synes noe om det eller andre fordømmende holdninger jeg ikke kommer på akkurat nå.