Det finnes jo selvsagt ekstreme tilfeller av folk som er avhengig av sukker, og det å ha et høyt sukkernivå i blodet, men jeg håper ingen av dere har det så ille
Godteri: Hvorfor er det så godt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Potetgull! 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Elsker godteri, og spiser en god del av det.
Heldigvis er jeg som alle de andre adminsene født med svært liten evne til å bli tjukk, og kan spise så mye usunn mat jeg vil. (en sannhet med modifikasjoner selvsagt
)
Ren sjokolade er best, men ren marsipan er også veldig godt
.
Favorittsjokoladen er vel stratos.
Sjokolade til frokost spiser jeg sjelden, hvis man ikke teller med sjokoladepålegg da
. Det er digg innimellom.
Heldigvis er jeg som alle de andre adminsene født med svært liten evne til å bli tjukk, og kan spise så mye usunn mat jeg vil. (en sannhet med modifikasjoner selvsagt
Ren sjokolade er best, men ren marsipan er også veldig godt
Favorittsjokoladen er vel stratos.
Sjokolade til frokost spiser jeg sjelden, hvis man ikke teller med sjokoladepålegg da
vel.. jeg elsker godterier, sjokolade er stor favoritt!
i motsettning til admins, så er jeg ordentlig rund, som en følge av nettopp det. egentlig litt rart, for jeg trener over ti timer i uka... men, jaja...
i motsettning til admins, så er jeg ordentlig rund, som en følge av nettopp det. egentlig litt rart, for jeg trener over ti timer i uka... men, jaja...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nok et spett med høy forbrenning, her.
Tror jeg stemte vingummi/seigmenn ol., siden det er denne slags godteri jeg er aller mest glad i. Problemet er at slikt ikke akkurat gjør underverker for fordøyelsen, så jeg prøver å styre unna når jeg kan.
Ellers spiser jeg som regel digg når jeg driver med data eller når jeg leser, og i begge tilfellene er det dumt med ting man ikke kan spise uten å bli fet eller skitten på fingrene av, eller som smuler veldig. Derfor blir det ikke så mye pottis og seigmenn som det blir Ritz, Jaffakaker, sjokolademelk (som er det eneste jeg drikker nå for tiden, etter at all appelsinjuicen holdt på å erodere vekk fortennene mine
), yoghurt, druer, Gjendekjeks, og sånt noe....
Tror jeg stemte vingummi/seigmenn ol., siden det er denne slags godteri jeg er aller mest glad i. Problemet er at slikt ikke akkurat gjør underverker for fordøyelsen, så jeg prøver å styre unna når jeg kan.
Ellers spiser jeg som regel digg når jeg driver med data eller når jeg leser, og i begge tilfellene er det dumt med ting man ikke kan spise uten å bli fet eller skitten på fingrene av, eller som smuler veldig. Derfor blir det ikke så mye pottis og seigmenn som det blir Ritz, Jaffakaker, sjokolademelk (som er det eneste jeg drikker nå for tiden, etter at all appelsinjuicen holdt på å erodere vekk fortennene mine
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Selv er jeg avhengig av en god kopp te ved min side når bøkene ligger fremme. Har et enormt te-budsjett.Terje wrote: Ellers spiser jeg som regel digg når jeg driver med data eller når jeg leser, og i begge tilfellene er det dumt med ting man ikke kan spise uten å bli fet eller skitten på fingrene av, eller som smuler veldig. Derfor blir det ikke så mye pottis og seigmenn som det blir Ritz, Jaffakaker, sjokolademelk (som er det eneste jeg drikker nå for tiden, etter at all appelsinjuicen holdt på å erodere vekk fortennene mine), yoghurt, druer, Gjendekjeks, og sånt noe....
Lesegodteri har jeg så godt som sluttet helt med, man blir bare rar av å spise slik hurtige kalorier. Dersom jeg er sulten, spiser jeg, og dersom jeg ønsker noe snop er en god appelsin eller en banan mer riktig for meg. For ikke å snakke om at det ikke smuler eller gir merker på bøkene mine...
Vingummi er jeg ikke videre glad i. Blir for falskt for meg.
Urban tilværelse
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Åh, te, ja. *sikle*
Har du prøvd den derre pakka med "Lipton Special Tea" eller noe sånt, med sånne herlig smaker som Orange Jaipur, Ceylon Gardens, African Rooibos og Indian Spice? Noen av de beste pose-teene jeg vet om, nest etter posesitronte og posepeppermyntete. Trakta te drikker jeg som regel bare når jeg er på besøk hos søstra mi, siden det krever mer infrastruktur enn jeg har tilgang til på min ringe hybel, men boy, er det godt!
Har du prøvd den derre pakka med "Lipton Special Tea" eller noe sånt, med sånne herlig smaker som Orange Jaipur, Ceylon Gardens, African Rooibos og Indian Spice? Noen av de beste pose-teene jeg vet om, nest etter posesitronte og posepeppermyntete. Trakta te drikker jeg som regel bare når jeg er på besøk hos søstra mi, siden det krever mer infrastruktur enn jeg har tilgang til på min ringe hybel, men boy, er det godt!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.