"What age do you act"
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Taraisilwèn
- Hengiven

-
Damien Frost
- Sitter

Ble 24, men 3 år +/- er da vel ikke så mye..
Edit: Leita leeenge etter linken jeg også. Skjønte ikke hvor alle fant den hen, så merket jeg at det var litt annen farge på "quiz" en på resten.
Edit: Leita leeenge etter linken jeg også. Skjønte ikke hvor alle fant den hen, så merket jeg at det var litt annen farge på "quiz" en på resten.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Jepp, det var litt for lite kontrast i forhold til det grå og den vanlige teksten. Nå er teksten fet med en stiplete linje under. Hvis dere ser noe annet som dere syns skal endres, setter vi pris på om dere gir beskjed. Vi liker å tro at vi klarer å lage alt perfekt selv, men det er ikke alltid tilfellet.
-
Goldeneyes
- Trollok

-
Lews Therin Telamon
- Mørkefrende

jeg blei 7 jeg.. og det passer meg utmerket!!!
hvorfor ha det så travelt med å bli voksen?? hva sier dere over 20, er det morro å være voksen?? hehe
*kake*
hvorfor ha det så travelt med å bli voksen?? hva sier dere over 20, er det morro å være voksen?? hehe
*kake*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg fant ut en gang at i det moderne samfunnet er du bare "fri" to ganger i løpet av livet:
1. Når du er barn (friheten slutter vel strengt tatt når du er gammel nok til å begynne i barnehagen)
og
2. Når du er pensjonist.
Den første gangen er du for liten til å gjør noe uansett, og den andre er du mest sannsynligvis for gammel og skrøpelig...
1. Når du er barn (friheten slutter vel strengt tatt når du er gammel nok til å begynne i barnehagen)
og
2. Når du er pensjonist.
Den første gangen er du for liten til å gjør noe uansett, og den andre er du mest sannsynligvis for gammel og skrøpelig...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
ja huff, får prøve å nyte den alderen man er i, uansett hvilken, og gjøre det beste utav den.. hehe.. og husk, man er ikke elder enn det man føler seg 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?