Page 2 of 3

Posted: Sun Aug 07, 2005 15:11
by Ashaman
fører d med seg mye søppelmail, spyware++ på disse sidene??
har hatt endel dårlig erfaring med sånne saker så derfor vil jeg være på den sikkre siden.

har ikke helt skjønt hvordan rapidshare fungerer, må man ha account eller noe sånnt??

Posted: Sun Aug 07, 2005 17:23
by Stine
ikke noe spyware eller søppelmail på yousendit, så vidt jeg vet. og jeg bruker den mye..

Posted: Sun Aug 07, 2005 17:47
by Ashaman

Posted: Sun Aug 07, 2005 18:39
by Simen
Grei den. De andre jeg Wot-sangene jeg har hørt har vært litt mer midi-prega.

Posted: Sun Aug 07, 2005 20:03
by Stefan
Simen wrote:Grei den. De andre jeg Wot-sangene jeg har hørt har vært litt mer midi-prega.
Åh som jeg hater "grei den".

Posted: Sun Aug 07, 2005 21:55
by Ashaman
her er enn annen med litt mer ''gammelt'' preg, jeg synes den er veldig bra i allefall:
http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=2S8N ... NIR9Y20FH2

Posted: Sun Aug 07, 2005 22:06
by Ashaman

Posted: Mon Aug 08, 2005 15:32
by Damien Frost
Tøft! Men var kanskje ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg den. Må innrømme at jeg hadde sett for meg litt mer LotR-musikk altså.. :lol:

Posted: Tue Aug 09, 2005 15:29
by Stine
likte det ganske godt. litt elektronika er så fint atte.

Posted: Tue Aug 09, 2005 20:36
by Ashaman
er d noen som er interesert i at jeg skal legge ut flere sanger???

Posted: Tue Aug 09, 2005 20:44
by Damien Frost
ashaman17 wrote:er d noen som er interesert i at jeg skal legge ut flere sanger???
JA! :D

Posted: Tue Aug 09, 2005 22:27
by Ashaman

Posted: Tue Aug 09, 2005 22:51
by Simen
Har du noen litt mer melodiøse sanger? Med strengeinstrumenter og sånt.

Posted: Wed Aug 10, 2005 9:07
by Ashaman
Sangen Brother to Battle, er en slik sang, syns jeg da, du finner den blandt sangene jeg har lagt ut!!

Posted: Wed Aug 24, 2005 20:51
by Lews Therin Telamon
Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller er det 2 soundtrack?
Det jeg har er laget av Robert Berry (prog-rocker) og en norsk fyr som har bandet Tempest (keltisk rock). Der er det ikke mye elektronika-aktig musikk altså :wink: