Sommeren
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Forutsatt at søstra mi husker å ringe Romsdalsmuseet skal jeg vel jobbe som omviser på Nesset Prestegard i sommer også. Heldigvis er det ukesskift, så jeg har en god del fri (i tillegg til at selve jobben er en slackers paradis
), men en ulempe er at jeg ikke får funnet på noe med søstra mi, siden hun jobber når jeg har fri, og vice versa.
Ellers har jeg planer om å prøve å ta kontakt med noen gamle venner; få dem med på å spille fotball, se en film på kino, ta en øl i fjæra, eller noe sånt. Men alle er spredt og har nye venner og ofte også kjærester, så det blir vel bare med planene....
Men men, jeg begynner å få nærmere 20 meter med uleste bøker som bør leses, så...
Ellers har jeg planer om å prøve å ta kontakt med noen gamle venner; få dem med på å spille fotball, se en film på kino, ta en øl i fjæra, eller noe sånt. Men alle er spredt og har nye venner og ofte også kjærester, så det blir vel bare med planene....
Men men, jeg begynner å få nærmere 20 meter med uleste bøker som bør leses, så...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Skal en uke til Italia å ligge på stranda å nyte Coronas! Eller blir det vel å nyte sommern i Oslo, hvor veldig mye av tiden går med på å drikke øl på brygga..(Så lenge økonomien tillater det da.)
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Skal bli, får lappen og til sommeren, så står litt friere da ja!Faile wrote:Edit: joda, hold på å glemme det. sommerland i bø!pakk badetøyet Ashie
Hva jeg skal: Skal sikkert på en liten ferietur, og så skal jeg sikkert ha en kort (forhåpentligvis) sommerjobb, og slappe av!
Det jeg liker best om sommeren: Ta med en bok, gå ut i naturen, og sette meg ned å lese.
Håper ikke at sommeren blir som i fjord, da satt jeg inne heile tida, grunnet en brukket fot!
Edit: det var sant, eg skulle jau skrive på nynorsk eg, skal prøva å skjerpe meg! Hehe, er sikkert bare å koma inn i det att. (Håpar eg)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det ubestridt beste med sommeren er jo sola og temperaturen!Kjetil wrote:Ingen som har skrevet hva dere liker aller best med sommeren enda, var egentlig det jeg var ute etter
Men andre ting er jo: Bading, grilling, sitte på verandaen med en iskald bjørnunge eller ti
Sikkert mye, mye mer, men dette får holde for nå..
Who's that riding into the sun.
Kan du sikkert, hehe.Kjetil wrote:Kan jeg være med?
Eg bur berre ein time med bil ifrå Bø, så er kort veg for meg då.
Har vore der kvart år frå eg var bitte liten, byrjar å kjede meg der.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Magasuget er ikkje noko bra, utanom fyrste gongen.
Gjeng så fort at ein ikkje får med seg noko!
Er sjeldan eg badar når eg har vore der i det siste, er så lei av det, men eg må vell få til litt surfing om eg reiser i år!
Gjeng så fort at ein ikkje får med seg noko!
Er sjeldan eg badar når eg har vore der i det siste, er så lei av det, men eg må vell få til litt surfing om eg reiser i år!
- Davram Bashere
- Davram Bashere