Rock
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Har du nokon gong høyrd om rockeballadar eller?
Og når me fyrst er inne på ulike typar rock, så må me huske at det er mange ulike typer rock. Slik som hard rock, og soft rock, det er jau heilt forskjellig musikk.
Rock 'n roll er vell og ein type rock så. Det vil jau koma utruleg mange grupper under sjangeren rock.
Og når me fyrst er inne på ulike typar rock, så må me huske at det er mange ulike typer rock. Slik som hard rock, og soft rock, det er jau heilt forskjellig musikk.
Rock 'n roll er vell og ein type rock så. Det vil jau koma utruleg mange grupper under sjangeren rock.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
jeg skulle og se dem da de var her tidligere i vinter, men så tok kameraten jeg skulle dra med, med seg dama si, og jeg orka rett og slett ikke alt det kliss-klasset...
angra litt etterpå da.
angra litt etterpå da.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

"Led Zeppelin er et band. Deep Purple er et forretningsforetak."
- Fritt etter fetteren min.
Tror du at du gikk glipp av mye, da, når du ikke fikk sett en gjeng med 60-åringer bange hodene sine?
Det hadde selvsagt vært noe å skryte av, men sett bort fra bragging rights, hva har du egentlig gått glipp av?
- Fritt etter fetteren min.
Tror du at du gikk glipp av mye, da, når du ikke fikk sett en gjeng med 60-åringer bange hodene sine?
Det hadde selvsagt vært noe å skryte av, men sett bort fra bragging rights, hva har du egentlig gått glipp av?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
The Doors og Jethro Tull til Skien i uke 14. Skulle gjerne ha vært der, men pengene strekker ikke til.
Selvsagt er det ikke The Doors som kommer, men to av de tidligere medlemmene som kommer. De skal i hvert fall spille noen gamle Doors-låter og selvsagt noen nye de har laget. Noen venner av meg skal dit. Må si at jeg misunner dem litt.
Selvsagt er det ikke The Doors som kommer, men to av de tidligere medlemmene som kommer. De skal i hvert fall spille noen gamle Doors-låter og selvsagt noen nye de har laget. Noen venner av meg skal dit. Må si at jeg misunner dem litt.
Jeg liker best rolig rock, eller Soft Rock; særlig Morrissey og the Coral.
Kjøpte meg den beste skiva til Morrissey (You are the Quarry) og de to beste til Coral (albumet som heter "the Coral" er konge!) denne uka. Har hatt dem på dataen en stund, men iom at disse skiller seg ut som de beste albumene i iTunes kjøpte jeg dem
Kjøpte meg den beste skiva til Morrissey (You are the Quarry) og de to beste til Coral (albumet som heter "the Coral" er konge!) denne uka. Har hatt dem på dataen en stund, men iom at disse skiller seg ut som de beste albumene i iTunes kjøpte jeg dem