Norsk språk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ah, ok, Akira, då kan du hjelpe meg, då.
Sånn, done. No har eg visstnok begått statskupp.
Mwhahaha?
Sånn, done. No har eg visstnok begått statskupp.
Mwhahaha?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Tøft.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

ei uke borte, også har jeg gått glipp av to statskupp!
jeg vil også ha en ministerpost! men siden akira er vikingminister under loki, og kjetil har avskaffet vikingtiden i sin periode, er jeg tom for ideer...
jeg vil også ha en ministerpost! men siden akira er vikingminister under loki, og kjetil har avskaffet vikingtiden i sin periode, er jeg tom for ideer...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
nå skal jeg komme med en post som, tro det eller ei, er on topic!
(mest fordi jeg gikk klipp av diskusjonen ettersom jeg satt innesnødd på et høyfjellshotel ved rjukan)
sj (evnt. skj) lyder er utrolig stygt når de dukker opp der de ikke hører hjemme. snarveier i norsk var det en neger som kalte det engang jeg nesten gav ham julling for å få ham til å slutte å si det.
liker ikke, liker ikke, liker ikke!!!! (sjekk bruk av !
)
(mest fordi jeg gikk klipp av diskusjonen ettersom jeg satt innesnødd på et høyfjellshotel ved rjukan)
sj (evnt. skj) lyder er utrolig stygt når de dukker opp der de ikke hører hjemme. snarveier i norsk var det en neger som kalte det engang jeg nesten gav ham julling for å få ham til å slutte å si det.
liker ikke, liker ikke, liker ikke!!!! (sjekk bruk av !
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Settlers og Risk er ok, men litt vel elementært og flaksavhengig... spelar det kun når veslesøster på ti maser seg til å vere med på brettspel. Foretrekkjer A Game of Thrones kva krigsstrategispel angår og på ressurshamstring og bygging vil eg trekke fram Citadels som min personlege favoritt. (Ja, eg spelar mykje brettspelKjetil wrote: Ærlig talt så har jeg ikke spilt det så mye, et par ganger i året, men er veldig morsomt når vi først gjør det, og har tid til å bli ferdig. Selv om jeg alltid taper.
Settlers er mye morsommere.