Page 2 of 8

Posted: Mon Apr 17, 2006 17:52
by nynaeve91
.. beskylder klassen din for å være en gjeng med mørkefrender.
.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.

Posted: Mon Apr 17, 2006 20:50
by Shallis
...begynner å vente på å kunne flette håret
...spør kjæresten din om han vil være vokteren din

Hehe

Posted: Mon Apr 17, 2006 20:52
by Kjetil
..begynner å hate alle jentene i virkeligheten også

Posted: Mon Apr 17, 2006 20:57
by Wolfbrother
... Vinner i monopol, og benekter at du er spesiell :roll:

... Ikke fatter hvorfor jenter fnyser av hår nedenfor skuldrene; det er jo normalt!

Posted: Mon Apr 17, 2006 21:04
by Sauegjeteren
Wolfbrother wrote:... Vinner i monopol, og benekter at du er spesiell :roll:

... Ikke fatter hvorfor jenter fnyser av hår nedenfor skuldrene; det er jo normalt!
Dette er vel ikke veldig WoT, er det?

Posted: Mon Apr 17, 2006 21:14
by Wolfbrother
Flere av mennene i wot har langt hår, jenter her (i min klasse) liker ikke det.

Refererte til Matt som i starten benektet å være spesiell (det var litt parodi i utsagnet mitt) til tross for at han vinner alt i kort, og spill.

Posted: Tue Apr 18, 2006 11:34
by Akira
nynaeve91 wrote:.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg. 8)

Posted: Tue Apr 18, 2006 11:39
by Terje
Hundre sider? n00bs. 8)



:roll:


Selvfølgelig, "hver kveld", som i "hver eneste kveld, hver eneste dag, hver eneste uke, hver eneste måned, hvert eneste år" blir en helt annen sak. :P

Posted: Tue Apr 18, 2006 16:27
by Falya
.....når man drømmer at du må gå igjennom den første prøven for å bli en Innvidd og møte alle de ting man helst ikke vil se.

Posted: Thu Apr 20, 2006 18:51
by Sauegjeteren
...Når man er livredd for å møte en av de Fortapte, eller enda verre, en mann som kan lede Kraften.
...Når du stadig drømmer om å vandre i Steinen i Rift.

Posted: Thu Apr 20, 2006 20:10
by Rand al'Thor
... når du drømmer om å bli tatt opp som soldat i det svarte tårnet.
... når du setter opp ditt eget svette telt.

Posted: Sat Apr 22, 2006 11:45
by Ashaman
... når ein kallar seg Ashaman på alle nettstadane ein er på. :D

Posted: Sat Apr 22, 2006 19:28
by Terje
... når du er blind for seriens relativt lave kvalitet. :lol:

Posted: Sat Apr 22, 2006 20:04
by Sauegjeteren
Terje wrote:... når du er blind for seriens relativt lave kvalitet. :lol:
Utdyp...

Posted: Fri Apr 28, 2006 16:04
by Falya
.......når man begynner å lakke den ene neglen en grønn mens alle de andre er røde.