Hvem er Hva Hvor?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Kjem ikkje inn eg heller, so det er sikkert noko gale hjå dei.
Til tema:
Er ikkje aktivt medlem på nokon andre WoT-foraer. Hadde ein konto på TarValon, med same namn som her, men den bruker eg ikkje meir. Hadde og ein på det gamle Dragonmount-forumet, men har ikkje laga på det nye.
Elles heiter eg incanus på Diskusjon.no, ITPro.no (der eg ikkje er spesielt aktiv), Newschoolers.com (ikkje spesielt aktiv her heller), Nva.no og Amatørfilm.no, _TT_ på Friflyt.no. Er av og til innom Wrigleyvideo.com, då som Tharkun, ettersom incanus var oppteke.
Til tema:
Er ikkje aktivt medlem på nokon andre WoT-foraer. Hadde ein konto på TarValon, med same namn som her, men den bruker eg ikkje meir. Hadde og ein på det gamle Dragonmount-forumet, men har ikkje laga på det nye.
Elles heiter eg incanus på Diskusjon.no, ITPro.no (der eg ikkje er spesielt aktiv), Newschoolers.com (ikkje spesielt aktiv her heller), Nva.no og Amatørfilm.no, _TT_ på Friflyt.no. Er av og til innom Wrigleyvideo.com, då som Tharkun, ettersom incanus var oppteke.
Moiraine, forumet er nede på TV.net. De har problemer med servere, så problemet ligger hos dem ja. Den er på vei opp igjen nå da, så jeg regner med vi har full access igjen snart. Enn så lenge har tårnet dratt på "camping" i et back-up forum. Se innom da Clickey
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand," Homer J. Simpson
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Da må du lage deg en ny pålogging der. Ezboard er et annet forum enn det vi bruker til vanlig på TV.net.
Forumet er på vei opp igjen nå da. De driver å fikser siste detaljer. Admins og sånn er allerede inne på den, så den er klar. Men det er nok litt igjen av campingen ennå da.
Forumet er på vei opp igjen nå da. De driver å fikser siste detaljer. Admins og sånn er allerede inne på den, så den er klar. Men det er nok litt igjen av campingen ennå da.
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand," Homer J. Simpson
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Siri Sedai
- Den Eldste