Mannekjønnet - overflødig eller bare vulgært?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Tror ikke det umulig at lesber får lyst på en kuk ei gang i blandt. Velger ihvertfall å tro, om jeg ville, skulle jeg ha lurt trusa av en hver traktorlesbe.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg får vel ta på meg skylden for denne utglidningen, så jeg flyttet derfor hele sulamitten bortfra "Bøkene", der det var spam, slik at vi kan rakke ned på oss menn og slå billige vitser på seksuelle retninger.

Husk også at dette forumet er åpent for alle slags aldre :wink:

But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Sensur er for svake mennesker :P
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Velger å tro at alle som er innom dette forumet tåler å lese litt billige groviser. Dere har tross alt holdt ut med meg i et halv år.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Lothair Mantelar wrote:

Husk også at dette forumet er åpent for alle slags aldre :wink:

:shock: :shock: Øvre aldersgrense?
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Ninin wrote:
Sisnera wrote:Det er jo snakk om at det kanskje er det som kommer til å redde hannkjønnet da. Siden det ikke er bruk for dere mer. vi trenger ikke lenger rå styrke. Så det blir vel til at vi blir en blanning etter vert. Eller, nei ikke vet
Hvordan vi forplanter oss endrer seg nok ikke før vi begynner med "genboling" hvis ikke er det mange århundretusener før menn går av moten. 8)

Synes synd på de siste mennene som lever i en lesbisk verden, mens de selv er hetrofile. Eneste måten de får seg noe på blir jo å være homofile. Homofili er greit det. Men det kunne jo vært fint å ha et valg iallefall. :lol:
Denne prosesen går fortere enn vi tror. efekten er vist mindre agresjon, og ting som det. Men vi kommer nok til å forplante oss uansett, det er snakk om at det kun er igjen et kjønn ettervert som har muligheten til både å befrukte og bærefrem barn. eller noe alla det sneiler gjør er jente halve delen av livet og gutt andre delen. men jeg kan ikke si at jeg kan gå i dybden av dette temaet. jeg kan ikke så alt for mye om det.

Men jeg må si jeg hadde vert litt skuffa vis det ikke fantes gutter nå...

Og vi tåler grove vitser ja, men er det så veeeeldig morsomt da?
Som vann til tørst strupe
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Ja.

Men tenk hvor flaut det ville være hvis man som femtenåring står i gymdusjen, og plutselig går fra jente til gutt.
Sensur for sarte sjeler
Puppene
forsvinner og en
sensur for sarte sjeler
kuk
popper ut.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply