Hvorfor finnes det ikke en eneste WoT-Quiz på Facebook?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
- Location: Rett ved Akerselva
Det må jo kanskje være gjennom en profil, hvis det ikke går an å sende link da? 
EDIT: Jeg fant noe bra når jeg var inne å leita på Quizzes! Jeg har laget en quiz om meg selv, så når jeg gikk inn på Quizzes så sto følgende om quizen min:
Hvor godt kjenner du meg?
14 takes | 6 comments | 7.75 rating
Share your quiz:
<<link til quizen min>>
Edit Quiz - Delete
Hva tror dere om dette?
EDIT: Jeg fant noe bra når jeg var inne å leita på Quizzes! Jeg har laget en quiz om meg selv, så når jeg gikk inn på Quizzes så sto følgende om quizen min:
Hvor godt kjenner du meg?
14 takes | 6 comments | 7.75 rating
Share your quiz:
<<link til quizen min>>
Edit Quiz - Delete
Hva tror dere om dette?
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Siri Sedai
- Den Eldste

- Posts: 509
- Joined: Sat May 27, 2006 15:08
- Location: Vennesla
Kult om du blir vald då. Blir vel ''litt'' pugging då men. Har ei lita fil med ALT av karakterer sortera i alt mogleg av samanhengar, om du vil ha så spørr på MSN, kan vere til hjelp i lesinga om du lurar på noko.
Men kven blir dommar om det skjer? Morten er vel beste valget, men han ''kjenner'' deg jau. Er vel ingen som har høyrd om *hoste* innhabilitet *hoste* i det siste.
Men kven blir dommar om det skjer? Morten er vel beste valget, men han ''kjenner'' deg jau. Er vel ingen som har høyrd om *hoste* innhabilitet *hoste* i det siste.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Siri Sedai
- Den Eldste

- Posts: 509
- Joined: Sat May 27, 2006 15:08
- Location: Vennesla
Det hadde vært moro om du ble med!
Da stiller vi vel i studio og heier hele gjengen
Alle de andre kjedelige emnene de har, så har du vel en fair sjanse.
Harry Potter og Ringenes Herre er jo oppbrukt, så da gjenstår WOT.
Kjenner du Morten personlig? Skjønner ikke at det kan gi innhabilitet at han av og til skriver litt på siden her.
Bare les godt hvis du blir innkalt til audition.
Lykke til!
Da stiller vi vel i studio og heier hele gjengen
Alle de andre kjedelige emnene de har, så har du vel en fair sjanse.
Harry Potter og Ringenes Herre er jo oppbrukt, så da gjenstår WOT.
Kjenner du Morten personlig? Skjønner ikke at det kan gi innhabilitet at han av og til skriver litt på siden her.
Bare les godt hvis du blir innkalt til audition.
Lykke til!
