Hvorfor finnes det ikke en eneste WoT-Quiz på Facebook?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Det er der jeg står fast og :?
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Gløymde at ein må klikke på All quizzes (heilt øvst) fyrst.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Så langt kom jeg, men det er fortsatt ikke noe søkeopplegg der...
Manbearpig
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Venninna mi hadde ikke søkefelt, men jeg har det, og jeg skjønner ikke hvordan man skal finne den ellers?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Det må jo kanskje være gjennom en profil, hvis det ikke går an å sende link da? :?

EDIT: Jeg fant noe bra når jeg var inne å leita på Quizzes! Jeg har laget en quiz om meg selv, så når jeg gikk inn på Quizzes så sto følgende om quizen min:

Hvor godt kjenner du meg?
14 takes | 6 comments | 7.75 rating
Share your quiz:
<<link til quizen min>>
Edit Quiz - Delete

Hva tror dere om dette?
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Du finner den vel med å gå inn på profilen hennes.
Ashan'Sei
Hengiven
Hengiven
Posts: 153
Joined: Tue Nov 14, 2006 17:54
Location: Hamar

Post by Ashan'Sei »

Siri Sedai wrote:Så hvem av dere har tenkt å melde dere på "Kvitt eller Dobbelt" ?
hehe, hadde tenkt å melde meg på jeg. 8)
spørs bare når de har neste inntak :P

er det fler?
<a><img></a>
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

De har inntak nå!

Meld deg på!

nrk.no/kvitt_eller_dobbelt
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Jeg tør ikke melde meg på sånt jeg :?

Men folk i alle aldre kan melde seg på nå da, så det er ikke bare oss yngre som har sjansen!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Siri Sedai wrote:De har inntak nå!

Meld deg på!

nrk.no/kvitt_eller_dobbelt
Kan man melde seg på i hva som helst? Eller bare noen emner? Kunne tenke meg å være med hvis jeg kunnne ha om Tidshjulet :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Vil tru det er godt mogeleg å ha om Tidshjulet ja. Du vel jo sjølv tema, som skal vere avgrensa. Meiner det er andre tidlegare som har hatt om Donald, so då burde jo WoT ogso kvalifisere.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

:O Nå har jeg meldt meg på, i stor tro om at jeg ikke kommer til å bli utvalgt. Da vet jeg ikke hva jeg gjør :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ashaman
M&#8217;hael
M&#8217;hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Kult om du blir vald då. Blir vel ''litt'' pugging då men. Har ei lita fil med ALT av karakterer sortera i alt mogleg av samanhengar, om du vil ha så spørr på MSN, kan vere til hjelp i lesinga om du lurar på noko.
Men kven blir dommar om det skjer? Morten er vel beste valget, men han ''kjenner'' deg jau. Er vel ingen som har høyrd om *hoste* innhabilitet *hoste* i det siste. :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Hehe, neei hva mener du :o

Tuuusen takk ihvertfall men regner enkli med at jeg ikke kommer med :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Det hadde vært moro om du ble med!

Da stiller vi vel i studio og heier hele gjengen :lol: :lol:

Alle de andre kjedelige emnene de har, så har du vel en fair sjanse.
Harry Potter og Ringenes Herre er jo oppbrukt, så da gjenstår WOT.

Kjenner du Morten personlig? Skjønner ikke at det kan gi innhabilitet at han av og til skriver litt på siden her.

Bare les godt hvis du blir innkalt til audition.

Lykke til!
Post Reply