Page 2 of 3

Posted: Tue Mar 04, 2008 18:41
by Chriz
Det er der jeg står fast og :?

Posted: Tue Mar 04, 2008 18:52
by Torbjørn
Gløymde at ein må klikke på All quizzes (heilt øvst) fyrst.

Posted: Tue Mar 04, 2008 19:45
by Asphyxiate
Så langt kom jeg, men det er fortsatt ikke noe søkeopplegg der...

Posted: Tue Mar 04, 2008 21:00
by Shallis
Venninna mi hadde ikke søkefelt, men jeg har det, og jeg skjønner ikke hvordan man skal finne den ellers?

Posted: Tue Mar 04, 2008 21:16
by Chriz
Det må jo kanskje være gjennom en profil, hvis det ikke går an å sende link da? :?

EDIT: Jeg fant noe bra når jeg var inne å leita på Quizzes! Jeg har laget en quiz om meg selv, så når jeg gikk inn på Quizzes så sto følgende om quizen min:

Hvor godt kjenner du meg?
14 takes | 6 comments | 7.75 rating
Share your quiz:
<<link til quizen min>>
Edit Quiz - Delete

Hva tror dere om dette?

Posted: Wed Mar 05, 2008 21:19
by Kjetil
Du finner den vel med å gå inn på profilen hennes.

Posted: Thu Mar 06, 2008 12:53
by Ashan'Sei
Siri Sedai wrote:Så hvem av dere har tenkt å melde dere på "Kvitt eller Dobbelt" ?
hehe, hadde tenkt å melde meg på jeg. 8)
spørs bare når de har neste inntak :P

er det fler?

Posted: Thu Mar 06, 2008 13:29
by Siri Sedai
De har inntak nå!

Meld deg på!

nrk.no/kvitt_eller_dobbelt

Posted: Thu Mar 06, 2008 15:21
by Chriz
Jeg tør ikke melde meg på sånt jeg :?

Men folk i alle aldre kan melde seg på nå da, så det er ikke bare oss yngre som har sjansen!

Posted: Thu Mar 06, 2008 21:33
by Shallis
Siri Sedai wrote:De har inntak nå!

Meld deg på!

nrk.no/kvitt_eller_dobbelt
Kan man melde seg på i hva som helst? Eller bare noen emner? Kunne tenke meg å være med hvis jeg kunnne ha om Tidshjulet :D

Posted: Thu Mar 06, 2008 21:42
by Torbjørn
Vil tru det er godt mogeleg å ha om Tidshjulet ja. Du vel jo sjølv tema, som skal vere avgrensa. Meiner det er andre tidlegare som har hatt om Donald, so då burde jo WoT ogso kvalifisere.

Posted: Thu Mar 06, 2008 21:45
by Shallis
:O Nå har jeg meldt meg på, i stor tro om at jeg ikke kommer til å bli utvalgt. Da vet jeg ikke hva jeg gjør :P

Posted: Fri Mar 07, 2008 6:26
by Ashaman
Kult om du blir vald då. Blir vel ''litt'' pugging då men. Har ei lita fil med ALT av karakterer sortera i alt mogleg av samanhengar, om du vil ha så spørr på MSN, kan vere til hjelp i lesinga om du lurar på noko.
Men kven blir dommar om det skjer? Morten er vel beste valget, men han ''kjenner'' deg jau. Er vel ingen som har høyrd om *hoste* innhabilitet *hoste* i det siste. :lol:

Posted: Fri Mar 07, 2008 15:28
by Shallis
Hehe, neei hva mener du :o

Tuuusen takk ihvertfall men regner enkli med at jeg ikke kommer med :P

Posted: Mon Mar 10, 2008 14:26
by Siri Sedai
Det hadde vært moro om du ble med!

Da stiller vi vel i studio og heier hele gjengen :lol: :lol:

Alle de andre kjedelige emnene de har, så har du vel en fair sjanse.
Harry Potter og Ringenes Herre er jo oppbrukt, så da gjenstår WOT.

Kjenner du Morten personlig? Skjønner ikke at det kan gi innhabilitet at han av og til skriver litt på siden her.

Bare les godt hvis du blir innkalt til audition.

Lykke til!