Eh, polakken jeg som oftest spiller med er en skikkelig jævel på Minesveiper (eller Flagi Saepi, som det heter på polsk ), så jeg taper som regel. Dessuten blir jeg ukontrollert når jeg først vinner en kamp (det er alltid tette, marginale seire), og siden polakken er en dårlig taper som alltid insisterer på øyeblikkelig revansj, er vel seiersstatistikken min på sånn rundt 17%.
Men bare si fra hvis du har lyst til å spille en dag.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres wrote:Det har jeg og ashie gjort... jeg slo han syv ganger på rad...
Tja, jeg er vel ikke en mester i minesveiper. Må alltid ha god tid til å tenke meg om! Og dersom jeg ser en jeg er sikker på og trykker fort, går det alltid i dass.
Men dersom jeg skjerper meg og følger med, så tror jeg at jeg skal holde tritt med deg i kanskje 30-40% om jeg har litt flaks med meg og! hehe
Jeg veit ikke hva jeg her i %.
Har nylig byttet til Widows Messenger Live 8.0 BETA!
Den er egentlig ikke på markede, og finnes ikke på norsk, fikk den av en kamerat som hadde fått den på prøve av windows, så veit ikke heilt åssen de spille greiene fungerer på denne versonen!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Jeg ble faktisk ganske mye bedre i minesveiper etter jeg fant ut hvordan det funka da! Knøla en del før det ja. Var ikke lett å forstå seg på hvordan det funket nei. Har ikke prøvd det over Msn da, kun den vanlige i Windows.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Badekaret til Pelle skulle for lengst vart kastet, makulert, brent opp, trampet på og fjernet for lenge siden. Det er bare et irritasjonsmoment. Vil ikke høre "da trenger du ikke høre på den". Jeg hører ikke på den. Eneste gangen jegg hørte den var hos en venn, og det var mer enn nok!
Spilt minesveiper en gang. Det tok ikke lang tid før det var over. Noen brett og det var det. Det er ikke en gang verdt å spille selv om man kjeder seg. Da slår jeg heller bare på musikk og slapper av. Nei, minesveiper vil aldri og har aldri verdt en del av mitt liv.