Page 11 of 24

Posted: Wed Dec 07, 2005 21:30
by Wolfbrother
Manetheren er den nye klanen.
Jeg har begynt å sende ut invitasjoner.

Posted: Wed Dec 07, 2005 21:54
by Terje
Tenzing Norgay og Tharj Mosiman er inne. :)
Erich Christian har imidlertid ikke fått noen invitasjon... :(


Og jeg gjentar min forespørsel om barnevakt for karakterene mine...
Belønning er alt det gullet du kan plyndre fra dem i løpet av en måned, dersom du er villig til å sjekke innom dem en gang annenhver dag, og oppdatere dem på en fornuftig og balansert måte...

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:26
by Damien Frost
Skjulle gjerne hjulpet deg Terje, men å holde 4 karakterer oppdatert blir nesten litt mye for meg. Kjenner meg selv så godt, så det ender nok bare med at jeg glemmer av dem helt.. :oops:

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:34
by Wolfbrother
Er du med på Manetheren Damien?

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:46
by Damien Frost
Kanskje det. Men da vil jeg ha en bra posisjon altså! :lol: (Tror jeg kan bli Aes Sedai i Salidar nå. Har vel latt skrivefeilen min stå for navnet, så jeg er vel ei dame innpå der... :oops: )

Edit: Jeg blir visst det nå! Moro! hehe.. Må nesten tenke litt på det altså folkens.. :lol:

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:55
by Wolfbrother
Men herre gud da. Jeg snakket med brin mottle og hun sa at ALLE chanellere ble Aes Sedai når man nådde level 10.
Kan ikke være så jevla stort det da :roll:
Jututu Katata var Aes Sedai der.

Du er blitt invitert.

Posted: Wed Dec 07, 2005 23:12
by Damien Frost
Hmmm.. Får se hva som skjer da.
Fikk veldig lyst til å prøve den ukjente invitasjonen som dukka opp her nå!

Posted: Wed Dec 07, 2005 23:24
by Wolfbrother
Jeje.

Må bare si det: Digger det nye navnet, og signaturen til clanen.

Wolfie Man er tilbake i FORSAKEN, så wolfie brother er leder.
Har sent min beste karakter til klanen: Kavring Niceone :lol: Han er i level 28.

Posted: Thu Dec 08, 2005 11:05
by Thomdril
Flotte greier du.. Sender du en invitasjon til Taz da, nå som stakkaren står uten klan igjen.. :wink:

Posted: Thu Dec 08, 2005 17:25
by Ashaman
Kan noen invitere noen av karakterene min til Manetheren!

De er:

Morridin Ashie (Aiel) level 3
Ashie Morridin (Myrdral) level3

Posted: Thu Dec 08, 2005 18:22
by Fantasy Freak
Send invitasjoner til hele Ashaman klan-besetningen... Er norske alle sammen :D å jeg er lederen :wink:

Posted: Thu Dec 08, 2005 18:30
by Wolfbrother
Er du lederen :shock:

Jeg foreslo at vi skulle slå oss sammen, (står på clan siden) men fikk aldri noe svar... Jeg vet ikke hva alle heter...

Thomdril skal være invitert nå.

Posted: Thu Dec 08, 2005 18:37
by Fantasy Freak
slå oss sammen? får ikke det til jeg.. er det ikke kulest å ha en norsk klan da?

Posted: Thu Dec 08, 2005 19:17
by Eivind
Håper dere pimper tidshjulet.net :p

;)

Posted: Thu Dec 08, 2005 19:25
by Wolfbrother
Nå forvirrer du meg :?
Hvorfor kan ikke alle bare joine Manetheren? Da ville vi vært en stor å sterk norsk klan :D