Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Tue Oct 04, 2005 21:31
får spørre morten da
om han stikker innom...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Tue Oct 04, 2005 21:32
Han var her just, får se neste gang!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
ludde
Hengiven
Posts: 233 Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo
Post
by ludde » Wed Oct 05, 2005 6:42
wot er som luft. Kan ikke leve uten. Hvis dama dør, mor og far dør, søster dør, mister jobben og bor på gata, slekta dør så kommer jeg til å holde meg i live for å få vite slutten av wot
Hvis jeg havner i en tsunami hendelse kommer jeg til å kjempe for livet med EN tanke i hode "Må lese ferdig wot"
Ble hekta på wot for ca fire år siden. +/- i vårtider. Jeg skjønner hu dama på 80 år som ba RJ skrive fort.
Stefan
Ta’veren
Posts: 957 Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen
Post
by Stefan » Wed Oct 05, 2005 17:32
ashaman17 wrote: Helt enig, WoT serien er et must, men bare må lese den!!!
Jeg tror jeg må begynne på nytt for å få litt system på hendelsene!! To år siden jeg begynte!! Må bare bli ferdig med Den Mørke Materien først!!
Er d noen som vet når CoT kommer ut på norsk?!?!?! (må ha den, bare må ha den!!)
Hva med å titte innom den beste, norske kilden for info om tidshjulet-serien?
Du finner nok det du lurer på der...
www.tidshjulet.net
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Oct 05, 2005 17:46
Jeg har sett den nyheten der, men d jeg lurer på er om noen vet om en eksakt dato??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Oct 05, 2005 19:26
Stefan wrote: ashaman17 wrote: Helt enig, WoT serien er et must, men bare må lese den!!!
Jeg tror jeg må begynne på nytt for å få litt system på hendelsene!! To år siden jeg begynte!! Må bare bli ferdig med Den Mørke Materien først!!
Er d noen som vet når CoT kommer ut på norsk?!?!?! (må ha den, bare må ha den!!)
Hva med å titte innom den beste, norske kilden for info om tidshjulet-serien?
Du finner nok det du lurer på der...
www.tidshjulet.net
hehe.. nei er det noen som veit så er det vel folka på tidshjulet.net
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Oct 05, 2005 19:29
Men er d noen som vet en EKSAKT dato på når Skumringen Korsvei kommer ut?!?!?!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Oct 05, 2005 19:36
som sagt: spørr Morten, eller slå deg til ro med det som står på hovedsia...
eller, vent nå litt.. vi har jo Gud da, du kan jo spørre ham, han er alltid så koselig, også er hyan jo alltviten i tilleg... hehe
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Oct 05, 2005 19:39
Har ikke fått no svar fra Han, og Morten har ikke skrevet på evigheter selv om han var inne i går og i dag!!
Snakker men først om personer som ikke skriver, hvor har d blitt av Loki og Stine??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Oct 05, 2005 19:41
her vel kanskje noe mer fornuftig å drive med da
men det er jo bare å sende en pm til morten da...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Torbjørn
Den Fortapte
Posts: 1438 Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen
Post
by Torbjørn » Wed Oct 05, 2005 19:41
Du kan jo sende ein PM til Morten, so vil han sjå den neste gong han logger på. Men er det eigentleg so viktig å vite ein nøyaktig dato?
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Oct 05, 2005 19:42
noe bedre å drive med enn å være hær på forumet?? fins ikke mye bedre enn d, men d er endel som er mer nødvendig da!! hehe
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Oct 05, 2005 19:45
hehe.. jeg veit hva som er bedre.. lese bøkene en gang til
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Oct 05, 2005 19:47
D er sant!! har sent en pm nå, venter spent på svar!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Oct 05, 2005 19:53
*flink gutt* *putt et drops i munnen på*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.