Page 11 of 14
Posted: Tue Oct 04, 2005 21:31
by Faile
får spørre morten da

om han stikker innom...
Posted: Tue Oct 04, 2005 21:32
by Ashaman
Han var her just, får se neste gang!!
weeee
Posted: Wed Oct 05, 2005 6:42
by ludde
wot er som luft. Kan ikke leve uten. Hvis dama dør, mor og far dør, søster dør, mister jobben og bor på gata, slekta dør så kommer jeg til å holde meg i live for å få vite slutten av wot
Hvis jeg havner i en tsunami hendelse kommer jeg til å kjempe for livet med EN tanke i hode "Må lese ferdig wot"
Ble hekta på wot for ca fire år siden. +/- i vårtider. Jeg skjønner hu dama på 80 år som ba RJ skrive fort.
Posted: Wed Oct 05, 2005 17:32
by Stefan
ashaman17 wrote:Helt enig, WoT serien er et must, men bare må lese den!!!
Jeg tror jeg må begynne på nytt for å få litt system på hendelsene!! To år siden jeg begynte!! Må bare bli ferdig med Den Mørke Materien først!!
Er d noen som vet når CoT kommer ut på norsk?!?!?! (må ha den, bare må ha den!!)
Hva med å titte innom den beste, norske kilden for info om tidshjulet-serien?

Du finner nok det du lurer på der...
www.tidshjulet.net
Posted: Wed Oct 05, 2005 17:46
by Ashaman
Jeg har sett den nyheten der, men d jeg lurer på er om noen vet om en eksakt dato??
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:26
by Faile
Stefan wrote:ashaman17 wrote:Helt enig, WoT serien er et must, men bare må lese den!!!
Jeg tror jeg må begynne på nytt for å få litt system på hendelsene!! To år siden jeg begynte!! Må bare bli ferdig med Den Mørke Materien først!!
Er d noen som vet når CoT kommer ut på norsk?!?!?! (må ha den, bare må ha den!!)
Hva med å titte innom den beste, norske kilden for info om tidshjulet-serien?

Du finner nok det du lurer på der...
www.tidshjulet.net
hehe.. nei er det noen som veit så er det vel folka på tidshjulet.net

Posted: Wed Oct 05, 2005 19:29
by Ashaman
Men er d noen som vet en EKSAKT dato på når Skumringen Korsvei kommer ut?!?!?!
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:36
by Faile
som sagt: spørr Morten, eller slå deg til ro med det som står på hovedsia...
eller, vent nå litt.. vi har jo Gud da, du kan jo spørre ham, han er alltid så koselig, også er hyan jo alltviten i tilleg... hehe

Posted: Wed Oct 05, 2005 19:39
by Ashaman
Har ikke fått no svar fra Han, og Morten har ikke skrevet på evigheter selv om han var inne i går og i dag!!
Snakker men først om personer som ikke skriver, hvor har d blitt av Loki og Stine??
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:41
by Faile
her vel kanskje noe mer fornuftig å drive med da
men det er jo bare å sende en pm til morten da...
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:41
by Torbjørn
Du kan jo sende ein PM til Morten, so vil han sjå den neste gong han logger på. Men er det eigentleg so viktig å vite ein nøyaktig dato?
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:42
by Ashaman
noe bedre å drive med enn å være hær på forumet?? fins ikke mye bedre enn d, men d er endel som er mer nødvendig da!! hehe
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:45
by Faile
hehe.. jeg veit hva som er bedre.. lese bøkene en gang til

Posted: Wed Oct 05, 2005 19:47
by Ashaman
D er sant!! har sent en pm nå, venter spent på svar!!
Posted: Wed Oct 05, 2005 19:53
by Faile
*flink gutt* *putt et drops i munnen på*
