Page 12 of 14
Posted: Fri Oct 07, 2005 21:24
by fei
Har lest de "første" 500 sidene og alt jeg kan si er WOW

.
Denne boken er ikke bare bedre en de 3 første, den driter på de 3 første.
Posted: Sat Oct 08, 2005 16:33
by Faile
hehe.. ja, vi har vel alle vår mening om akkuratt det
(det synes ikke jeg så *rekke tunge til*)

Posted: Sat Oct 08, 2005 21:52
by Wolfbrother
Jeg for en er nå enig med Fei. Snart lest 500 sider i den jeg og, og er meget imponert. (Stå på Perrin, drep the children of the ligth. kan jo også ta en trolloc eller to, skader ikke

)
Posted: Sat Oct 08, 2005 21:53
by Faile
hehe... (ikke drep meg, men jeg tror du kommer til å bli litt skuffa)

Posted: Sat Oct 08, 2005 22:00
by Ashaman
ikke når d gjelder trollokene om jeg husker rett da!!!
Posted: Sat Oct 08, 2005 22:04
by Faile
nei, men det var da heller ikke der jeg mente...

Posted: Sun Oct 09, 2005 2:59
by Treveler
Første gang du leser serien så synest de fletste at bøkene bare blir bedre og bedre frem til LoC. De blir ikke mye verre etter det men handligen roer seg litt ned. Når du har lest gjennom hele serien og leser tEotW på nytt og ser hvor trådene startet får du et helt nytt forhold til den boken.
Det er på langt nær den beste boken han har skrevet rent språklig og tenknisk men det er når du leser den på nytt, begynner å forstå hvor sammendatt historien er...
Posted: Sun Oct 09, 2005 21:52
by Terje
Wolfbrother wrote:(Stå på Perrin, drep the children of the ligth. kan jo også ta en trolloc eller to, skader ikke

)
A Warder once told me Trollocs call the Aiel Waste 'the Dying Ground.' I mean to make them give that name to the Two Rivers.
-Perrin Aybara

Posted: Mon Oct 10, 2005 15:10
by Damien Frost
Nå er til og med jeg blitt ferdig med The DRagon Reborn! Var nokså spennende på slutten der ja!!
Posted: Mon Oct 10, 2005 16:46
by Faile
hehe.. gled deg med resten da! hehe.. *lengte etter imorgen*

Posted: Mon Oct 10, 2005 20:38
by Wolfbrother
Holder på å lese EotW på nytt igjen pga bokraport. Ser alerede nå at det er en vannvittig sammensatt historie, mange små detalier som får stor betydening utover serien.
Faile jeg er skuffet over deg

. du avslørte jo litt for mye da.....
The whitecloaks får vell leve videre da

.
Posted: Wed Oct 12, 2005 14:12
by Damien Frost
Skal prøve å begynne på The Shadow Rising i dag! *gleder seg*
Posted: Sun Oct 23, 2005 19:37
by fei
Har lest de første 250 sidene av bok 5. Utrolig men sant, den er bedre en bok 4. Nå er forventningene mine til bok 6 SKYHØYE.
Posted: Sun Oct 23, 2005 20:58
by Stefan
fei wrote:Har lest de første 250 sidene av bok 5. Utrolig men sant, den er bedre en bok 4. Nå er forventningene mine til bok 6 SKYHØYE.
Bare for å gjøre forventningene enda større; bok 6 er regnet som den aller aller beste, av veldig mange fans.
Posted: Mon Oct 24, 2005 18:41
by Ashaman
Jepp, d kan jeg skrive under på, sammen med EotW iallefall!!