TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Det er nokså vanskelig å finne et konkret svar på dette,
men dette er i hvert fall noen av aktivitene:
archery, wrestling, staff, spear, dancing, singing, puzzles, riddles, swords etc. etc...
Jeg håper ikke at jeg unnlot å ta med noen du tenkte på Kjetil. I så fall så gjelder spørsmålet enda, men hvis ikke, så:
Hvilke dyr og vesener lever i Ødelandet Aiel? (vil ha så mange som mulig)
men dette er i hvert fall noen av aktivitene:
archery, wrestling, staff, spear, dancing, singing, puzzles, riddles, swords etc. etc...
Jeg håper ikke at jeg unnlot å ta med noen du tenkte på Kjetil. I så fall så gjelder spørsmålet enda, men hvis ikke, så:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Eg gidd ikkje sjå over dei 49 stadene Bel Tine vert nemnt, men satser heller på at Salidar.com har fått med seg det meste:
The rest of the day and night are taken up with various contests and games, including: foot races, target hitting with sling and bow, solving riddles and puzzles, rope-tugging, lifting and tossing weights, darts, bowls, tag, rolling hoops, sheep shearing, singing, dancing, instrument playing, stones, quarterstaff sparring.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Mat "splashes the Whitecloaks" (Grrr) with mud", i Baerlon.
Da gjelder mitt spørsmål:
Da gjelder mitt spørsmål:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov