Page 13 of 14

Posted: Mon Oct 24, 2005 21:16
by Ceres
Mm... du har absolutt noen høydepunkt forran deg... Heldig du... :)

Posted: Mon Oct 24, 2005 21:51
by Terje
fei wrote:Har lest de første 250 sidene av bok 5. Utrolig men sant, den er bedre en bok 4. Nå er forventningene mine til bok 6 SKYHØYE.
MISUNNELIG!!!!

Posted: Mon Oct 24, 2005 22:08
by Taraisilwèn
Er i bok 6 jeg også. Komt ca til midten av boka og nå har det sagt stopp. Ikke det at boka ikke er bra, jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke leser, men skyldes vel den ikke-lese-perioden.

Posted: Tue Oct 25, 2005 8:56
by Faile
skulle ønske jeg hadde hukommelse som en gullfisk, og blitt like overraska hver gang jeg leser bøkene!!!! :P

Posted: Sun Nov 06, 2005 21:08
by DucKfish
He he ja d hadde vært godt d...(hadde vell kanskje hatt sine ulemper men...)

Jeg har mye å glede meg til enda... leser bok nr.8 nå... :D

Posted: Mon Nov 07, 2005 22:47
by Wolfbrother
Jeg holder jo på med NR5, den er veldig politisk, noe som har sine opp, og ned deler....
Matt begynner jo å bli vannvitig arti å lese om...
Spoiler
Han ble forsåvitt nettopp tatt på senge med en Maidens, som er ti år eldre :lol: Lykken hans er på vei til stjernene :roll:
Har mye å glede meg til...
Det var et spørsmål som har fått mye oppmerksomhet dette hær :D
Dette er jo en serie alle å enhver burde lese :wink:

Posted: Sat Jan 21, 2006 22:50
by fei
Tenkte jeg skulle blåse litt liv i dette gamle topicet. Har nå kommet til bok 7 og er kjempe spent, avslutningen i bok 6 var .. vel hmmm i mangel på bedre ord.. cool! .

Ser at flere ikke syns at bok 7,8,9,10 er i stil til de første 6. Håper jeg ikke blir skuffet.

Posted: Sun Jan 22, 2006 15:35
by Terje
Selv la jeg ikke merke til at de senere bøkene er "dårligere" enn de første før jeg begynte å lese sånne sider som det her, hvor alle klaga og sutra over hvor dårlig WoT var. (Thanks for nothing!)

Og ordet "dårligere" er egentlig feil - de er ikke så mye verre, de er bare annerledes. Mer "To be continued"-føljetonger, heller enn avsluttende episoder, for å bruke TV-parallelen. De er ikke like bra, men de er ikke dårlige for det.

Posted: Sun Jan 22, 2006 16:52
by Katten
Jeg synes ikke de senere bøkene er dårligere, de er heller, som Terje sa, anderledes, men jeg liker de ganske godt, jeg.

Posted: Sun Jan 22, 2006 16:57
by finduz
Eneste boken som kanskje ikke var så sinnsykt bra som de andre var nr. 10 (aCoT)

Posted: Sun Jan 22, 2006 17:00
by Katten
Det er jeg enig i, men jeg likte CoT ganske godt også

Posted: Mon Jan 23, 2006 0:48
by Terje
Umiddelbart etter å ha lest CoT, syntes jeg det var noe rart: Det virka som om jeg aldri kom forbi innledninga. Etter å ha lest KoD ble dette imidlertid mer forståelig: CoT er innledninga til KoD, som igjen er innledninga til MoL. Uansett, CoT blir mye bedre hvis du ser den i sammenheng med KoD...

Posted: Sat May 27, 2006 16:24
by Siri Sedai
Lånte de første par bøkene på biblioteket, men det ble noe dill!!... så gikk innom fler bokhandlere for å få dem til å gi meg et tilbud på alle 10.... det funka!!! :)

Dette var like etter jul, og nå har jeg nettopp lest ut nr 10..leste nesten noe daglig, og endel sene kvelder ( tidlig morgen !!!) ble det.

Har kost meg, og det er brenne meg rart å ikke å ha mer å lese på. Tror ikke jeg vil prøve meg på Engelsk!

Posted: Sat May 27, 2006 16:34
by Lothair Mantelar
Siri Sedai wrote:
Har kost meg, og det er brenne meg rart å ikke å ha mer å lese på. Tror ikke jeg vil prøve meg på Engelsk!
Hvorfor ikke? WoT er kjempebra på norsk, men enda bedre Engelsk, etter min mening. Jordan skriver ikke med et vanskelig språk, så enhver skulle ikke noen problemer med å lese bøkene. Bare prøv!

Posted: Sat May 27, 2006 16:34
by hansito
Faile wrote:skulle ønske jeg hadde hukommelse som en gullfisk, og blitt like overraska hver gang jeg leser bøkene!!!! :P
Ikke for å være festbrems, men det er faktisk bevist at gullfisk har langtidshukommelse.