Page 14 of 24

Posted: Sun Dec 11, 2005 15:51
by Wolfbrother
Hvorfor skal vi flytte 17 deltakere til dere? Kan ikke dere bare flytte 12 til oss???

Føler at jeg skal ta æren over ny medlem 8) Gidde han/henne beskjed over PM om at det var der de fleste andre var fra.

Føler meg litt stolt :lol:

Posted: Sun Dec 11, 2005 16:08
by Rhodry Nossredna
Syns det fremdeles er best å starte en ny klan. jeg kommer til å lage et forum. broren min blir leder for klanen. mye smarter å ha de som har spilt lengst, og han spilte spillet før det ble reset'a. :D
bare kom og join den nye klanen.

Posted: Sun Dec 11, 2005 17:44
by Wolfbrother
1 spillet er veldig lett lært, så om han har vært dær lengst er uviktig.
2 Navnet, The vikings blir litt teit.
3 Ubrukelig med et forum nå. Kanskje på neste realese.

De som vil får gå, så får vi se.

Posted: Sun Dec 11, 2005 17:51
by Rhodry Nossredna
Bli med i den norske klanen the Vikings nå. :wink:

Posted: Mon Dec 12, 2005 9:49
by Fantasy Freak
Er det så vanskelig å fikse det til at alle joiner samme klan... Det burde ikke være noe problem.. Manetheren er jo den som har meste medlemmer..

EDIT: Når spillet restartes burde vi i alle fall lage en stor norsk klan!

Posted: Mon Dec 12, 2005 15:01
by Wolfbrother
Greit nok, men the Vikings med liten T..... Ser bare helt teit ut...
Dusuten er det viktig å snakke engelsk slik at vi kan tiltrekke seg flere.
Jeg mener, og at siden vi har flest medlemmer burde vi ha lederen.
På neste realese vil alle stå på bar bakke, så da kan du ikke komme med noe, vi er sterkere, derfor burde vi ha leder tale.

Posted: Mon Dec 12, 2005 15:32
by Fantasy Freak
Jeg støtter hvertfall Wolfbrother.. er det noen som vet noenlunde sikker når full release blir lansert?

Posted: Mon Dec 12, 2005 16:20
by Thomdril
Wolfbrother wrote:Greit nok, men the Vikings med liten T..... Ser bare helt teit ut...
Dusuten er det viktig å snakke engelsk slik at vi kan tiltrekke seg flere.
Jeg mener, og at siden vi har flest medlemmer burde vi ha lederen.
På neste realese vil alle stå på bar bakke, så da kan du ikke komme med noe, vi er sterkere, derfor burde vi ha leder tale.

Støttes!

Posted: Mon Dec 12, 2005 17:03
by Fantasy Freak
Er det bare meg som ikke kommer inn akkurat nå.. Kommer liksom ikke inn på siden i det hele tatt :shock:

Posted: Mon Dec 12, 2005 17:59
by Wolfbrother
Jeg kommer in :?
Prøv å skrive Gostones.net/index2.php
Da kommer jeg meg in.

Posted: Mon Dec 12, 2005 18:08
by Ashaman
Kommer inn uansett jeg!!

Hvordan blir d med klan greiene da??
Jeg har to i Manetheren og en i The Vikings!!

Posted: Mon Dec 12, 2005 18:35
by Wolfbrother
En ithe Vikings :shock: Jeg er skuffet :( og sur :evil:

Bare les de siste sidene så finner du ut hvordan det ligger.

Posted: Mon Dec 12, 2005 18:42
by Ashaman
Hadde tenkt å ha de i hversin, for å få dem fordelt på mange plasser der jeg kan få hjelp dersom jeg trenger d!!

Posted: Mon Dec 12, 2005 19:34
by Wolfbrother
Mener bare at du ikke trenger å gi dem flere medlemmer enn de har selv.... Mistenker nemlig at de eier alle medlemmene selv :roll:
Jaja gjør nå bare som du vil... :D

hvis du leter etter en klan som du kan få hjelp når du trenger det vill jeg trekke fram Lost in the light, og FORSAKEN, men for all del, så er det mange jeg ikke aner om er bra eller dårlig.

Posted: Mon Dec 12, 2005 19:35
by Faile
synes du ikke all denne taktikkerien går litt vel langt wolfie? ashie kan da ha karakterene sine hvor pokker han vil for din skyld...