Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Takk, jeg tror nok håret er det jeg også er mest fornøyd med...Lieungh wrote: Det jeg egentlig er mest imponert over er håret. Det ble veldig bra, synes jeg. Men generelt sett et veldig fint bilde![]()
Jeg lærte noen taktikker på skolen i K&H-timene, og har brukt dem sidenSauegjeteren wrote: men jeg synes beina var ganske bra laget.
(Gleder meg til å se teiningen din av Moiraine, Lieungh)
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Takk, folkens. Det er en del småting som jeg irriterer meg veldig over ved den tegningen, men det er for seint å fikse på nå. Men men.
Forresten, hvis jeg ikke har sagt det før, så har jeg henter litt inspirasjon og greier fra dette fine bildet:http://www.wotmania.com/artview.asp?ID=41&Pic=B
Det er mer sånn jeg ser Moiraine, bare med en annen kjole.
Forresten, hvis jeg ikke har sagt det før, så har jeg henter litt inspirasjon og greier fra dette fine bildet:http://www.wotmania.com/artview.asp?ID=41&Pic=B
Det er mer sånn jeg ser Moiraine, bare med en annen kjole.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg syns det er et veldig fint bilde. Det første jeg la merke til var vingene, de var veldig fine...
Endelig har jeg fått rotet meg til å skanne inn et halvferdig bilde av Lan og Nyn sammen. Jeg er fristet til å lage flere bilder av dem, det er så mange muligheter... Jeg får ikke til Lans hode, det blir bare feil! Egentlig ville jeg at han skulle se rett frem med et hardt ansikt som om han var på vakt, men det så så unaturlig ut. Tips? Og så er det hendene, da. Jeg tror jeg bare lager en antydning til dem, jeg får ikke til å lage dem ordentlig.

Endelig har jeg fått rotet meg til å skanne inn et halvferdig bilde av Lan og Nyn sammen. Jeg er fristet til å lage flere bilder av dem, det er så mange muligheter... Jeg får ikke til Lans hode, det blir bare feil! Egentlig ville jeg at han skulle se rett frem med et hardt ansikt som om han var på vakt, men det så så unaturlig ut. Tips? Og så er det hendene, da. Jeg tror jeg bare lager en antydning til dem, jeg får ikke til å lage dem ordentlig.

. . .
Vel, jeg har et forslag, men det vil innebære at du må tegne hodet hans helt fra bunnen av igjen... Hvis du tilter hodet hans litt forover, og kanskje lukker øynene kan du kanskje få ham til å se oppgitt ut, glad for å være sammen med Nyn, men samtidig bekymret eller noe sånt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Ja, det er en av de tingene som irriterer meg. Øynene er også for høyt oppe, beina synes ikke, munnen ble teit, håret er ikke som jeg ville osv... Men hodet blir jo framhevet ved at det er større enn det skal være, daMoiraine Sedai wrote:Jeg kan prøve det, høres bra ut. Jeg så ikke tegningen din, Lieungh, før nå! Jeg syns kroppen var bra lagd, men kanskje et litt stort hode? Absolutt finest med farge.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det tror jeg er mer beinstilling. den tegningen av Moiraine står jeg fast på at var flott, absolutt en av de fineste jeg har sett her inne.
Rart at jeg ikke legger merke til det med at hodet er for stort. Mulig det er det, men det jeg legger merke til er heller tydelige, uttryksfulle trekk.
Leppa er kanskje ankepunktet. Ble litt "store" for mitt mentale bilde av Moiraine, men du så deilige
Rart at jeg ikke legger merke til det med at hodet er for stort. Mulig det er det, men det jeg legger merke til er heller tydelige, uttryksfulle trekk.
Leppa er kanskje ankepunktet. Ble litt "store" for mitt mentale bilde av Moiraine, men du så deilige
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Det med kjolen som svaier litt synes jeg også at er litt mer beinstilling, og det er sånn fordi det blir så livløst hvis alt skal være symmetrisk. Men det er kanskje litt lite logisk allikevel. Samma det 
Det eneste som er bra med at hodet er for stort er jo at man legger bedre merke til det, og det blir lettere å se.
Og leppene er litt store, ja. Vet ikke helt hva det kommer av, men akkurat lepper har jeg aldri klart å tegne. Det burde jo strengt tatt ikke være så vanskelig. Men kanskje det er pga at jeg har litt tynne lepper selv at jeg må kompensere eller noe
Det eneste som er bra med at hodet er for stort er jo at man legger bedre merke til det, og det blir lettere å se.
Og leppene er litt store, ja. Vet ikke helt hva det kommer av, men akkurat lepper har jeg aldri klart å tegne. Det burde jo strengt tatt ikke være så vanskelig. Men kanskje det er pga at jeg har litt tynne lepper selv at jeg må kompensere eller noe
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte