Det viste jeg, og nå fant jeg ut at jeg veilde 79 kilo!Ashaman wrote:For de som lurer på kvifor den vekt testen seier så høge tal er det fordi den gjev svaret i pounds for å få kg (kilogram) så må de ta svarte (pounds) å dele på 2,2. Då får de svaret i kg.
Tester
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Hihihi.Princess wrote:Det viste jeg, og nå fant jeg ut at jeg veilde 79 kilo!Ashaman wrote:For de som lurer på kvifor den vekt testen seier så høge tal er det fordi den gjev svaret i pounds for å få kg (kilogram) så må de ta svarte (pounds) å dele på 2,2. Då får de svaret i kg.Jeg stresser livet ut av meg for å holde fasongen og vekten nede, og så kommer en skrudd vekt og sier jeg veier 79,54545455 kilo!!! Det er ikke rettferdig!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Det er ikke morsomt! Du er mann og trenger ikke tenke på slikt. Jeg har nettopp klart å gå ned noen kilo og nå veier jeg endelig 40 kg, for så at den forskrudde vekta kommer og ødelegger alt...Akira wrote:Hihihi.Princess wrote:Det viste jeg, og nå fant jeg ut at jeg veilde 79 kilo!Ashaman wrote:For de som lurer på kvifor den vekt testen seier så høge tal er det fordi den gjev svaret i pounds for å få kg (kilogram) så må de ta svarte (pounds) å dele på 2,2. Då får de svaret i kg.Jeg stresser livet ut av meg for å holde fasongen og vekten nede, og så kommer en skrudd vekt og sier jeg veier 79,54545455 kilo!!! Det er ikke rettferdig!
Jeg veit, slemt av meg det der. Men ikke kom å si at jeg ikke trenger å tenke på det selv. Ingen mann med respekt for seg selv lar fettet balle på seg rundt midjen og andre steder. Selv om jeg ikke tror det kommer til å skje meg. Men å gå opp i vekt er allikevel ikke å forakte, så lenge de ekstra kiloene bare er masse muskler som man jobber hardt for å få.Princess wrote:Det er ikke morsomt! Du er mann og trenger ikke tenke på slikt. Jeg har nettopp klart å gå ned noen kilo og nå veier jeg endelig 40 kg, for så at den forskrudde vekta kommer og ødelegger alt...Akira wrote:Hihihi.Princess wrote: Det viste jeg, og nå fant jeg ut at jeg veilde 79 kilo!Jeg stresser livet ut av meg for å holde fasongen og vekten nede, og så kommer en skrudd vekt og sier jeg veier 79,54545455 kilo!!! Det er ikke rettferdig!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ja, der han vel kansje du litt rett da...Men dere har det ikke som jenter. Det er sikkert. Nå har jeg et litte nervesammenbrudd pga vekta...Jaja, jeg satser på 35 kilo så kampen er ikke over endaAkira wrote:Jeg veit, slemt av meg det der. Men ikke kom å si at jeg ikke trenger å tenke på det selv. Ingen mann med respekt for seg selv lar fettet balle på seg rundt midjen og andre steder. Selv om jeg ikke tror det kommer til å skje meg. Men å gå opp i vekt er allikevel ikke å forakte, så lenge de ekstra kiloene bare er masse muskler som man jobber hardt for å få.Princess wrote:Det er ikke morsomt! Du er mann og trenger ikke tenke på slikt. Jeg har nettopp klart å gå ned noen kilo og nå veier jeg endelig 40 kg, for så at den forskrudde vekta kommer og ødelegger alt...Akira wrote: Hihihi.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Det er farligere å være undervektig enn bare bittelitte granne overvektig.Princess wrote:Bedre å være undervektig enn overvektigAkira wrote:Øh? 35 kilo var da fryktelig lite. Du kan risikere å bli undervektig. Det er heller ikke bra.
Sier du at jeg burde legge på meg og bli stygg?!?!Akira wrote:Det er farligere å være undervektig enn bare bittelitte granne overvektig.Princess wrote:Bedre å være undervektig enn overvektigAkira wrote:Øh? 35 kilo var da fryktelig lite. Du kan risikere å bli undervektig. Det er heller ikke bra.
herregud. det har da ingenting med om man er stygg eller ikke å gjøre. du er vridd i hue jente.
(og jeg tviler sterkt på at du ikke ser idiotien i det selv også...)
(og jeg tviler sterkt på at du ikke ser idiotien i det selv også...)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
OMG. Jeg sier bare at det er farlig, dessuten er syltynne anorektiske jenter lite pent å se på.Princess wrote:Sier du at jeg burde legge på meg og bli stygg?!?!Akira wrote:Det er farligere å være undervektig enn bare bittelitte granne overvektig.Princess wrote: Bedre å være undervektig enn overvektig
Jeg er 165 cm høy...Kjetil wrote:Heller 5 for mye enn 5 for lite. Helvete, heller 15 for mye enn 5 for lite.
Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men 40 hørtes fryktelig lite ut, 35 er jo ingenting, kan jo løfte deg med en arm.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte