Page 17 of 24
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:02
by Ashaman
Får bare dette opp når jeg skal registrere meg:
E-postadressen er allerede i bruk av en annen bruker.
Brukernavnet du ønsker er allerede i bruk.
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:03
by Rhodry Nossredna
Jo Ashaman du er registret fra før men jeg kan be Cire om han kan slette deg så du kan lage en ny

Si ifra hvis jeg skal :!: :!: :!:
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:05
by Ashaman
Tror ikke jeg har registrert meg før!!!
Men kan hende!! Pass på at det ikke er noen andre da, hadde vert litt kjedelig!!
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:07
by Wolfbrother
Kan ikke være noen andre... Ville nesten vært umulig med samme E-pst, og navm, eller passord.
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:08
by Rhodry Nossredna
skal jeg slette deg da

:
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:08
by Ashaman
JA, vil vell d!! hehe
Den ene gangen sa den bare at d var e-posten da!!
JA, bare slatt, kan lage ny!!
kommer ikke inn uansett!!
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:11
by Rhodry Nossredna
jeg kan heller bytte passordet ditt pm om hva det skal være så kan du heller bytte til et nytt et når du kan passordet ditt og alt sånn

Posted: Mon Dec 19, 2005 23:15
by Ashaman
veit hva passordet mitt er!!
Men er d noe mer enn ''ashaman'' i navnet??
Jeg fikk ikke lov med ''Ashaman88'' heller!!!
Posted: Mon Dec 19, 2005 23:24
by Rhodry Nossredna
Nei det er bare Ashaman

Posted: Mon Dec 19, 2005 23:36
by Wolfbrother
Er det fiksa nå da?
Hvor er fantasy freak??? Han må nesten melde seg inn som tidligere leder.
Posted: Tue Dec 20, 2005 0:16
by Ashaman
Nope, får ikke laga bruker nå heller!!
Må vel bruke et annet brukernavn og e-post da!!
Ikke så mye annet å gjøre!!
Posted: Tue Dec 20, 2005 9:50
by Fantasy Freak
Wolfbrother wrote:Er det fiksa nå da?
Hvor er fantasy freak??? Han må nesten melde seg inn som tidligere leder.
Jer er her, Vikings forumet og Game of Stones

Posted: Tue Dec 20, 2005 10:33
by Ashaman
Laga er ny bruker der, men fant ut etterpå at jeg kunne skjekke gjennom mailen å se om jeg hadde fått melding på den forige, og d hadde jeg!!!!
Men jeg fikk ikke logge inn med han heller, kan d være at admins på siden ikke har godkjent meg enda??? Dersom d er der feilen ligger, kan admins bare slette den nye brukeren jeg laget akkuratt!! (den heter ashaman88)
D var sikkert pågrunn av at d var i the Vikings perioden jeg registrerte meg på forumet, og blandet litt da!!
Posted: Tue Dec 20, 2005 22:52
by Sebbe
hva burde man oppgradere da man er Channeler/ Wolfkin
Posted: Tue Dec 20, 2005 23:37
by Wolfbrother
Alltid stammia.
Wolfkin har jeg hært dette om; Bloodgeondl, eller hva det nå enn heter, og pil, og bue. Jeg bruker Pil og bue, og øks, virker helt fint det og.
Chaneller; The one power, og knives. Dette var det en lang debatt om, på Salidar.