Page 19 of 24

Posted: Thu Dec 29, 2005 22:34
by Ashaman
Tror ikke det er mange som gidder å spille den gamle versjonen nå nei, nå som vi kom med helt i starten! De som starter først blir selvsagt vanskelig å ta igjen!

Posted: Thu Dec 29, 2005 22:36
by Rhodry Nossredna
Nå er det sikkert ikke mange som spiller den gamle versjonen, så da har man en god skjansje til å bli best :twisted:

Posted: Thu Dec 29, 2005 23:11
by Ashaman
Det er jo bare å stikke innom den hver andre dag, slik cirkus, og da har man jo 100 battles!

Posted: Thu Dec 29, 2005 23:27
by Kjetil
Dette spillet var jo litt morsomt, begynte idag litt, ble litt hekta. Har 4 av 10 på top 10 xp :)

Posted: Fri Dec 30, 2005 1:13
by Wolfbrother
Dødsbra, det da :D Slik blir vi sterke. Har på level, og hadde på penger :roll:

Posted: Fri Dec 30, 2005 1:32
by Kjetil
Har på penger og, men hvem bryr seg om penger? :)

level har jeg ikke, høyeste på level 3.-

Posted: Fri Dec 30, 2005 14:06
by Thomdril
Er det fortsatt Manetheren som gjelder? I så fall kunne nok Arn deGothia tenke seg å være med..

Posted: Fri Dec 30, 2005 14:25
by Damien Frost
Manetheren er med, og vi er faktisk nr 2! Men nå er det bare å melde seg inn selv ser det ut til.

Posted: Fri Dec 30, 2005 15:10
by Faile
er det det? veit det er fritt frem i the forsakes, men i klanen vår er det ikke sånn, måtte i alle fall sende invitasjon til en av mine...

Posted: Fri Dec 30, 2005 18:04
by Damien Frost
Det var det tidligere, men fiksa nå ser det ut til. Nå må man inviteres.

Posted: Fri Dec 30, 2005 18:11
by Ashaman
Ög bra er det, ellers hadde vi hatt flusst av spioner!!!

Posted: Fri Dec 30, 2005 18:35
by Wolfbrother
Fatter ikke hva som falt inn i Rhodry. Men det er over nå :)

Nest best på penger 8) Jeg likerå være økonomisk så det er svært viktig for meg :lol: Får se vor lenge det varer da....

Posted: Fri Dec 30, 2005 19:13
by Ashaman
Falt inn i Rhodry? Hva mener du?
Det at man bare kunne joine, eller spion-fobien?

Edit: Prøvde å spille den gamle versonen nå, og der kunne man hverken reise eller sende ting til andre spillere!! Jeg hadde liksom tenkt å bli styrtrik da!!

Posted: Sat Dec 31, 2005 17:29
by Wolfbrother
Jeg mener joine tingen etter at de fleste hadde joinet. Det er slikt igjenn :roll: Det er bare å spasere rett inn.

Posted: Sat Dec 31, 2005 17:40
by Ashaman
Hmm... vi får kanskje flere medlemmer, men det er sikkert spioner blant dem!
Er bedre når vi inviterer folk, da vet vi alltid hvem som er til å stole på og ikke!