Terje wrote:Så Superman Returns på kino nå i kveld. Ikke akkurat det beste jeg har sett i mitt liv... 5.0/10, og da føler jeg meg snill.
Terje, hva har skjedd med deg? tror det er første gang jeg har sett deg komme under 7.0. da veit jeg at dette i alle fall er en film jeg trygt kan styre unna
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg er helt uenig med sist nevnte. Hva er din mening på en pen person? Brad Pitt? Hva er det slags krav dere setter på menn for svarte
Uansett har du for lang sigg
sist jeg var på kino var Ice age 2. begynner å bli en stund siden. Så både den norske og den engelske versonen. Jeg har ingenting i mot Ray Romano å likte begge like godt.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Brad Pitt i Fight Club er helt fantastisk. I mine øyne er han en fantastisk skuespiller, og i gutte øynene mine en attraktiv man. Opplagt har jeg ikke noe i mot homofile Men er ikke det da.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Har lest så mye bra om Fight Club nå at jeg setter den på nedlastning. Ellers har jeg veldig lyst til å se Thank You For Smoking på kino, er bare vanskelig å få med noen når alle er i militæret eller studerer, når jeg først har permisjon.
Og dessuten, "alle" kan se om noen er pene eller ikke uansett kjønnet øynene tilhører, det er selve tiltrekkelsen det står på.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Enig her, ikke noen fem av ti film, dette, i hvertfall seks, seksogenhalv, synes jeg aa huske, naa er det imidlertid ei stund siden. Likte filmen saan passe godt, jeg. Dog med noen unntak av enkelte scener husker jeg. Likte supermann godt ogsaa.
Det hender seg fortsatt at vi tar oss en tur til den lokale kinoen hvor vi enn befinner oss, og i dag viste de House by the Lake med Keanu Reeves og Sandra Bullock her i Kyoto, og vi foelte for en lat aften med vestlig innhold, saa... Den er mindre anbefalelsesverdig, vil jeg tro, men jeg er ikke videre objektiv etter saa lang tid i vestligfilmeksil, saa jeg gir den likegodt en femmer. Hehe...