Måtte utsette lesinga mi for å sjekke den 200 meter-finalen, gikk glipp av 100 meteren, og ble veldig glad for utsettelsen. På tide noen gjord noe med Johnsons 12 år gamle rekord!
Et nytt sølv til Norge, denne gangen i rågjengeri... Jeg begynner å bli ganske så fornøyd med Norges medaljesanking i år. Også har vi igjen vår kjære pinnekaster, som er klar for finale.
Ingen norske dopet i alle de dopbefengte idrettene også blir vi tatt for å dope en hest?! jaja... for meg er ikke dette så farlig, sprangridning er helt krise som TV-sport, men, nok en gang, en hest?!
Dette går kraftig ut over den norske æren, jeg har alltid sett på Norge som et totalt dopingfritt land, så jeg er dypt skuffet over de norske hestefolka, eller hvem det er som har gjort dette..
Men er glad for sølvet i kappgang da
For en norsk OL-dag! Først så knuser de norske håndballjentene Russland ned i støvlene, og så tar Andreas Thorkildsen et enkelt OL-gull! Attpåtil får vi en koselig sølvmedalje i Taekwondo.
Mener dette har vært et flott OL jeg, sett med norske øyne, selv om vi fikk flere gull i Aten for fire år siden.
Chriz wrote:For en norsk OL-dag! Først så knuser de norske håndballjentene Russland ned i støvlene, og så tar Andreas Thorkildsen et enkelt OL-gull! Attpåtil får vi en koselig sølvmedalje i Taekwondo.
Mener dette har vært et flott OL jeg, sett med norske øyne, selv om vi fikk flere gull i Aten for fire år siden.
Jeg så hånballkampen det var gøy!
Også hørte jeg Thorkildsen på radio. Rakk å se han løpe rundt med norskt flagg på tv'n.. hihi! det er gøy når norge vinner!