(sånn for å reklamere, og minne Loki på at det er mange som får et mindre fullstendig liv om han ikke fortsetter å lage nye striper... ^^)
Lokes Eskapadar
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!

WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!

"Litt" OT, men shit au! Stian er din hund, er det sånn å forstå?Faile wrote:...ingen som skal kommentere hvor nydelig Stian er...?
Awww. Tusen takk. Håper at stripene har vore underhaldande nok til å ikkje skuffe for mykje sånn på gjennomsnittet.Faile wrote:Loki! Må bare si jeg har vært ytterst fornøyd med å få faste oppdateringer gjennom hele sommeren!Jeg har gleda meg til hver odinsdag, da det er en av få sider jobben ikke hadde sperra.
Sukk, kunne eg ikkje lest det der i morgon når eg ville visst at svaret var "nei, orsak, har nok ikkje tid til å lage fleire striper med det fyrste"? For i dag har eg nemleg fri.Meeen. Jeg er litt bekymra for hva som skjer nå, da vi drar oss nærmere og nærmere 15. september! Snille, snille. Kan du ikke vææærsåsnill å fortsette denne gode trenden??