Page 3 of 3

Posted: Tue Apr 13, 2010 21:44
by Lothair Mantelar
Faile wrote:Endelig kan jeg slenge inn noen ord her jeg også :D

Holder på med tegneserieromanen Blankets av Craig Thompson. Fy fadern så nydelig den er. Nå har jeg ikke lest den mer enn halvferdig ennå, men hele historien er så sår, så ærlig at man får helt vondt inni seg. Tårene og smilene har sitti løst mens jeg har lest den.

Sålangt kan den virkelig anbefales på det sterkeste! :)
Min favoritt-tegneserieroman! Slutten er så som så, men det er tross alt en semi-autobiografi, så kanskje vi får en oppfølger når Thompson blir eldre.

Om noen lurer på hva den handler om, så kan fortelle at det en bok som viser hvordan Thompson vokste opp i en veldig kristen-konservativ verden, om hans første kjærlighet, og om håpløs kjærlighet. Anbefales på det sterkeste fra min side :)

Posted: Sat Apr 17, 2010 11:59
by Terje
Høres ut som min cup of tea. Skal notere den bak øret.