Page 3 of 7

Posted: Sun May 09, 2010 12:57
by Akira
Det var en fin forside. Skikkelig snertne damer. 8)

Posted: Sun May 09, 2010 13:50
by Lily
Lieungh wrote:Ja, hun ligner faktisk litt... Men ja, de skulle ha bytta hårfarge, og høyden skulle vært justert. Og er ikke klærne til Avi også litt feil? Husker ikke om hun hadde blitt lærling hos de Vise ennå da, men hun burde vel enten ha cadin sor (ver det ikke det de vanlige krigerklærne heter?) eller brunt ullskjørt og bluse som lærling?
Hun hadde blitt lærling. Men Elayne er jo en dårlig innflytelse på Aviendha, og får henne til å gå i andre kjoler :P

Posted: Sun May 09, 2010 14:56
by Terje
Er jeg den eneste som reagerer på at Elayne er fremstilt med større pupper enn både Aviendha og Nynaeve, til tross for at barmen hennes aldri har blitt like fremhevet i bøkene som de to andres? :P

Posted: Sun May 09, 2010 15:11
by TamalThor
Det kan komme av at hun står nærmest oss, og at hun faktisk er gravid (selv om man ikke ser det på bildet :roll: ) :wink:

Posted: Sun May 09, 2010 16:03
by Terje
Hmm, var hun gravid i TPoD? Trodde ikke hun ble smelt på tjukken før i WH, jeg... :?

I alle fall ikke før hun kom seg tilbake til Caemlyn, hvilket var relativt lenge etter at de brukte Vindbollen (eller hva pokker den heter på norsk)...

Posted: Sun May 09, 2010 17:44
by Faile
Stemmer det Terje. Men jeg må si at størrelsen på puppene er en liten pirkedetalj iforhold til hårfargen :P Er ikke det jeg pleier å huske på når jeg tenker på en person...

Posted: Sun May 09, 2010 20:10
by elric
Størelsen på puppene er jo noe av det viktigste!

Posted: Sun May 09, 2010 21:47
by Akira
elric wrote:Størelsen på puppene er jo noe av det viktigste!
Elementært!

Posted: Sun May 09, 2010 22:27
by Shallis
Akira wrote:
elric wrote:Størelsen på puppene er jo noe av det viktigste!
Elementært!
Helt dust!

Posted: Mon May 10, 2010 7:20
by Lieungh
Det er ikke bare størrelsen som teller! Fasong og konsistens er også viktig :lol:


Men det er andre ting som overskygger det litt. Sånn som hårfargen og høyden i dette tilfellet... :P

Posted: Mon May 10, 2010 20:08
by Merrilin
elric wrote:Størelsen på puppene er jo noe av det viktigste!
Djez.. Det er jo det indre som teller..!

Posted: Mon May 10, 2010 20:27
by Shallis
Merrilin wrote:
elric wrote:Størelsen på puppene er jo noe av det viktigste!
Djez.. Det er jo det indre som teller..!
Det er gutten sin det :P

Posted: Mon May 10, 2010 20:27
by Asphyxiate
Synes spesielt Aviendha ser litt gammel ut. Nå har jeg ikke helt alderen i hodet men de er vel rundt 20, eller der om kring (+/- noen år)? Aviendha ser hakket eldre ut, synes jeg

Posted: Mon May 10, 2010 20:32
by Faile
Sånn ca som jeg husker det: Elayne 18, Avi nesten 20 og Nyn 26. Sistnevnte skal se noen år yngre ut enn hun er.

Synes både Elayne og Avi ser for gamle ut. Nyn ser grei ut, egentlig.

Posted: Tue May 11, 2010 20:41
by Lieungh
Jepp, Avi ser hvertfall for gammel ut. Som om hun er 39, har bleika håret, tatt botox i leppa og bruker alt for mye sminke for å se yngre ut. Og puppene hennes er litt hengete.

Sånn jeg ser henne for meg er Avi høyere, har mer "spisse" ansiktstrekk, er mørkere i huden og har rødt hår. Og hun har mer guttete og muskuløs kroppsbygning... Og allikevel utrolig pen og tøff.