Ashaman klanen.. men gullet er temmelig uviktig ja.. går fort å få gull.. kjøp våpen hver gang du slutter av så tar ikke noen gullet ditt.. Se til å ha ca 100.. kjøpte nettop Two Rivers Long Bow..
Ser du er med i Malkieri klanen, Wolfie.. Me to. Jeg er John Taz. Har bygd meg opp endel erfaring etter hvert og er på level 10. Noen andre på forumet som er Malkieri??
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Jeg tror jeg var en malkier.... Mulig at jeg enda er det... Har prøvd ut forskjelige klaner. Jeg er ute etter en fet pososjon
Men er selfølgelig snill da
Mulig at jeg nå er medlem av Salidar.
Edit: En av mine karakterer er malkier....
Ellers har jeg klart å blitt yndlingsen til bossen i The FORSAKEN
Jeg har og en karakter i salidar..... Har vel en 5 tusen til rådighet............
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Jeg har tre karakterer Den første trodde jeg hvar mislykket siden jeg ikke kom meg inn. Den andre ble et second attempt, og den tredje hvar spionen til nr .2. Så fant jeg ut at nr1 kunne brukes.
Du kødder Terje Hvilken level hvar du i når du fant det ut da.
Det tokk meg rundt tre sekunder å finne ut, men må innrømme at første kamp hvar ubevepnet.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Man kan ikke komme fra mørket til lyset
en annen ting er å bygge seg opp noen gode stats som lav-level. hvis man er på lvl 12 med 4000 xp er man dead meat.
Hvis dere bare kunne si navnene til den som dere vil skal joine Salidar så kan jeg finne ham fram og sende en invitasjon
Altså helt umulig å komme fra mørket til lyset..? er det noen andre fordeler du får som mørkefrende.. det virka for meg som du fikk mer experience enn når du er i lyset..
Wolfbrother wrote:JDu kødder Terje Hvilken level hvar du i når du fant det ut da.
Level 3...
Hvis dere bare kunne si navnene til den som dere vil skal joine Salidar så kan jeg finne ham fram og sende en invitasjon
Salidar høres jo skøy ut.
Tharj Mosiman kunne tenkt seg en invitasjon.
Er det forresten noen som vet hvor mange ganger før spillet er blitt restarta? Og om det er lenge igjen til neste gang? For jeg er ikke sikker på om jeg gidder så mye hvis den neste utgaven kommer snart...
Hehe, og siden jeg hadde 120 tilgjengelige kamphandlinger, har jeg oppgradert meg 4 levler bare i dag.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.