Page 3 of 24

Posted: Fri Nov 25, 2005 13:31
by Wolfbrother
Jo det er sant... Stedding Shangtai er en bra plass....
Flere leveler til jeg når nye høyder :(
Har ikke så mye jeg skulle ha gjort...

Posted: Sat Nov 26, 2005 12:28
by Fantasy Freak
Ashaman klanen.. men gullet er temmelig uviktig ja.. går fort å få gull.. kjøp våpen hver gang du slutter av så tar ikke noen gullet ditt.. Se til å ha ca 100.. kjøpte nettop Two Rivers Long Bow.. :wink:

Posted: Sat Nov 26, 2005 13:09
by Thomdril
Ser du er med i Malkieri klanen, Wolfie.. Me to. Jeg er John Taz. Har bygd meg opp endel erfaring etter hvert og er på level 10. Noen andre på forumet som er Malkieri??

Posted: Sat Nov 26, 2005 15:05
by Wolfbrother
Jeg tror jeg var en malkier.... Mulig at jeg enda er det... Har prøvd ut forskjelige klaner. Jeg er ute etter en fet pososjon :twisted:
Men er selfølgelig snill da :D
Mulig at jeg nå er medlem av Salidar.

Edit: En av mine karakterer er malkier....
Ellers har jeg klart å blitt yndlingsen til bossen i The FORSAKEN :shock:
Jeg har og en karakter i salidar..... Har vel en 5 tusen til rådighet............

Posted: Sun Nov 27, 2005 20:57
by Damien Frost
Hvor mange karakterer er det du har da Wolfie?

Posted: Mon Nov 28, 2005 14:08
by Terje
Hehe, jeg fant akkurat ut at items må være equipped for at bonusen fra dem skal telle... :lol:

Men ganske godt gjort av meg å denge så mange Trolloker med bare henda... :lol:

Posted: Mon Nov 28, 2005 14:54
by Wolfbrother
Jeg har tre karakterer :oops: Den første trodde jeg hvar mislykket siden jeg ikke kom meg inn. Den andre ble et second attempt, og den tredje hvar spionen til nr .2. Så fant jeg ut at nr1 kunne brukes.

Du kødder Terje :shock: Hvilken level hvar du i når du fant det ut da.
Det tokk meg rundt tre sekunder å finne ut, men må innrømme at første kamp hvar ubevepnet.

Posted: Mon Nov 28, 2005 15:36
by Fantasy Freak
hvordan går du fra lyset til mørket og mørket til lyset?

Posted: Mon Nov 28, 2005 15:44
by Nolinus Thrandir
Man kan ikke komme fra mørket til lyset
en annen ting er å bygge seg opp noen gode stats som lav-level. hvis man er på lvl 12 med 4000 xp er man dead meat.
Hvis dere bare kunne si navnene til den som dere vil skal joine Salidar så kan jeg finne ham fram og sende en invitasjon

Posted: Mon Nov 28, 2005 15:55
by Fantasy Freak
Altså helt umulig å komme fra mørket til lyset..? er det noen andre fordeler du får som mørkefrende.. det virka for meg som du fikk mer experience enn når du er i lyset..

Posted: Mon Nov 28, 2005 17:38
by Damien Frost
Tenkte jeg skulle prøve å se hva som skjedde det ved å gå over til mørket, men nå skjønner jeg at det krever mye gjennomtanke før valget!

Fant ut nokså raskt at man måtte equippe ting jeg, med en gang tror jeg faktisk! 8) :lol:

Posted: Mon Nov 28, 2005 19:35
by Terje
Wolfbrother wrote:JDu kødder Terje :shock: Hvilken level hvar du i når du fant det ut da.
Level 3... 8)

Hvis dere bare kunne si navnene til den som dere vil skal joine Salidar så kan jeg finne ham fram og sende en invitasjon
Salidar høres jo skøy ut.
Tharj Mosiman kunne tenkt seg en invitasjon. :D


Er det forresten noen som vet hvor mange ganger før spillet er blitt restarta? Og om det er lenge igjen til neste gang? For jeg er ikke sikker på om jeg gidder så mye hvis den neste utgaven kommer snart...


Hehe, og siden jeg hadde 120 tilgjengelige kamphandlinger, har jeg oppgradert meg 4 levler bare i dag.

Posted: Tue Nov 29, 2005 13:48
by Wolfbrother
Det er RYKTER om etter nytår kanskje påske.... Tror det blir etter påske :?

Posted: Tue Nov 29, 2005 15:04
by Fantasy Freak
restarta, du mener slette alt? men spør igjen om det er noen spesielle fordeler som Dark Friend?

Posted: Tue Nov 29, 2005 19:03
by Wolfbrother
Nei det er snakk om en ny runde. Det vil være tonne vis med nye våpen, og masse anet som er forbedret i stor grad.