Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg kjenner ingen lesber, så jeg vet ikke. Er så trangsynt at jeg ikke skjønner meg helt på lesber desverre.

men som du sier, er det selvsagt forskjell fra jente til jente, og fra gutt til gutt, men vi lever i en verden hvor grenser stadig krysses, så hvorfor ikke.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe, sminke til dagligdags begrenses til maskara for min del. Får være grenser for forfengelighet og tid man skal bruke på falsk "skjønnhet." Litt mer når man skal ut, men ikke på langt nær det en vanlig gjennomsnittlig sørlandsk jente legger på. Huff...
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det er da vel ikke sant, Sørlandsjenter sminker seg ikke noe mer enn andre deler av landet. Er sola og havet som gjør dem så naturlig vakre :)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Wrong. Sørlandsjenter er ekstremt fikserte på nettopp det feltet. Sorry. Spesielt i forhold til trøndere og østlendinger og vestlendinger og nordlendinger. Hehe...
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

sludder og vås.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Nehei! Ceres har helt rett! Jeg tar bussen oppover Setesdal hver helg, og der er det fullt av oversminka jenter som skal til Hovden!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det er sikkert fjortisser det, de telles ikke. Uansett? Bussen oppover setesdal? Innenlandsfolk regnes ikke som sørlendinger :=)
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

De kommer far Kr. sand, og skal til hovden! Det er da sørlendinger! ha! Men ja, er endel fjortiser ja!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

oversminking kommer med holdningen... og det er ikke bare sørlandsjenter som har gått i den fella. ser det overalt. rånebærtene i kongsberg er stort sett det. (men de kommer jo under fjortis-kategorien da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:
Eivind wrote:Man har jo begge selvfølgelig, slik at man kan variere etter ønske ;)

Selv har jeg en DE-razor og en Phillishave og er veldig godt fornøyd med den kombinasjonen :)
Har begge deler jeg også, men tror snart jeg skal kutte ut barberingen fullstendig. Må nesten ha litt skjegg til å balansere det jævla lange håret. :P
Det har du rett i. Skjegg er et must for langhåra nordmenn.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Akira wrote:
Terje wrote:
Eivind wrote:Man har jo begge selvfølgelig, slik at man kan variere etter ønske ;)

Selv har jeg en DE-razor og en Phillishave og er veldig godt fornøyd med den kombinasjonen :)
Har begge deler jeg også, men tror snart jeg skal kutte ut barberingen fullstendig. Må nesten ha litt skjegg til å balansere det jævla lange håret. :P
Det har du rett i. Skjegg er et must for langhåra nordmenn.
Spørsmålet er jo om man skal være langhåret... :P
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Jeg får fryktelig mange kommentarer angående håret mitt. Har begynt å fått veldig langt, og da er det ikke positive tilbakemeldinger jeg får. Jeg hører til og med at jeg får flere og flere likhetstrekk med hippiene. Jeg ahr lang thår, bruker hippiespråk og har vært veldig fjern i det siste.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Langt hår kan være pent på gutter om det er velstelt, synes jeg, men det finnes ikke noe som er eklere enn gutter med langt, fett hår. Dersom det er innslag av bart og kviser i tillegg er det goodbye rimelig kjapt.

Men litt velstelt skulderlangt hår er sexy. :D
Urban tilværelse
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ceres wrote:Men litt velstelt skulderlangt hår er sexy. :D
Det har jeg. :D
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

*host* Smi *host* sk!
- Davram Bashere
Locked