Page 3 of 3

Posted: Fri Aug 26, 2005 14:29
by Ashaman
musikken jeg har lagdt ut er laget av en person som drev en side som het the-tinkers-song.com, han har ingen forbindelse med Robert Berry, som jeg vet, han har bare blitt inspirert av bøkene og laget musikk, da han la ned siden sin gav han lov til å hoste musikken på andre nettsted.
Jeg tror han kommer fra england, siden du erså interresert i bosted!!!!!!

Posted: Fri Aug 26, 2005 20:04
by hydronses
Nå hater jeg å rakke ned på folk, det går imot min natur og får meg til å føle ubehag. Men vær så snill Herr Ashaman, kan du være vennlig å prøve å ta en liten språkvask. Kan jeg nevne at "det" er et fullverdig norsk ord som skrives med TRE bokstaver. Videre staves "interessant" slik som jeg skriver det, ikke sånn som du gjør det i all din uvitenhet. Og vennligst, kun ett utropstegn!

Beklager, men jeg måtte bare få sagt det. Nå føler jeg meg som en heks.

P.S. Du har en utrolig stygg avatar

Posted: Fri Aug 26, 2005 20:17
by Ashaman
Jeg tenkte faktisk på hvordan ''interessant'' staves, men jeg hadde ingen ordbok for hånden, så dermed satset jeg på magefølelsen, som denne gang var feil. Når DET gjelder ordet ''det'' så er dette en vane jeg har lagt meg til, og kommer aldri til å bli kvitt den, har prøvd men d er vanskelig, (må som regel gå over for å legge på ''et'' etter d-ene)

Jeg er en mårgenfugel, men gull smaker vondt selv om du sier noe annet! (et utropstegn)

P.S. Du nevnte ikke stor bokstav i begynnelsen av en setning

Posted: Sat Sep 10, 2005 1:33
by Lews Therin Telamon
Hehe, ja en kan jo alltids lære noe! Men synes du har en kul avatar jeg da.