Page 3 of 8

Posted: Sat Apr 29, 2006 2:33
by stefan_hoy
...når du drømmer om å ha tre damer på en gang

eller..

Posted: Sat Apr 29, 2006 9:43
by Ashaman
(hjelp, for eit bråk)

..når ein har laga skulpturar av Rand i Kunst og hantverk på skulen då ein var mindre.

Posted: Sat Apr 29, 2006 10:12
by Kjetil
stefan_hoy wrote:...når du drømmer om å ha tre damer på en gang

eller..
Det gjør jeg hver kveld.

Posted: Sat Apr 29, 2006 14:29
by Stine
Kjetil wrote:
stefan_hoy wrote:...når du drømmer om å ha tre damer på en gang

eller..
Det gjør jeg hver kveld.
det tviler jeg ikke et sekund på. ;)

Posted: Sat Apr 29, 2006 14:58
by Kjetil
Er det noe galt i det kanskje?

Posted: Sat Apr 29, 2006 16:44
by Stine
det har jeg aldri sagt.

Posted: Sun Apr 30, 2006 9:54
by Sauegjeteren
... når du ubevist gjengir sitater på Det Gamle Tungemålet
... når du respekterer og ærer damene til det grenseløse, og gjerne dør for en hvilken som helst dame.

(Og Kjetil. Du er ikke alene)

Posted: Sat May 06, 2006 19:41
by Aan`Allein
når du roper "Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" når Brann går i angrep.

Posted: Sat May 06, 2006 19:44
by Sauegjeteren
Aan`Allein wrote:når du roper "Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" når Brann går i angrep.
Fremad Den Røde Ørn? Joda, funker forsåvidt.

Posted: Sat May 06, 2006 19:48
by Aan`Allein
funker bedre for brann enn for rosenborg tror jeg.

Posted: Sat May 06, 2006 19:52
by Sauegjeteren
Aan`Allein wrote:funker bedre for brann enn for rosenborg tror jeg.
Joda, men hvis noen viste hva brann var på det gamle tungemålet kan du forandre da veitdu :P. Men jeg har tatt på meg å passe på i helga, så på sporet igjen.

(Hvis det ikke er for å si hva brann er på det Gamle Tungemålet da.)

Posted: Sat May 06, 2006 23:13
by Ayreon
...når du feirer Bel Tine
...når du følger randland-kalenderen
...når du siterer Lini

Posted: Mon May 08, 2006 20:40
by Nynaeve
...når du prøver for harde livet å tre inn i Tel'aran'rhiod om kvelden før du legger deg... :P

(oj, nå er det lenge siden jeg har vært her!)

Posted: Mon May 08, 2006 20:57
by stefan_hoy
...når du headbanger til harpespill

Posted: Mon May 08, 2006 21:59
by Akira
stefan_hoy wrote:...når du headbanger til harpespill
Den er drøy.




....når du begynner å gå med kontaktlinser som ser ut som ulveøyne.