Page 3 of 7
Posted: Sun Sep 17, 2006 17:41
by Moiraine Sedai
Jeg tror det er en film jeg må se

Posted: Fri Sep 22, 2006 16:26
by the black wind
YEY!!!!
Den MÅ jeg se!
Og jeg som trodde at det bare var en boktriologi og så skal det bli film av den hurra for Eragon den må jeg se
(slepe med Princess på filmen etter armene eller øret)
Posted: Fri Sep 22, 2006 21:07
by Sauegjeteren
Heh, så faktisk bok i bokhandelen i går der det sto at: "Boka til kjempesuksessen Eragon."
SKJENDING!!
Skammelig er det. En ting er å si det er samme bok som film, en annen ting er å lovprise det før man vet hva det er (kvalitetsmessig), en tredje ting er at det blir bare dumt å framstille det som om filmen kom først.
JEG ER FORBANNA!
Posted: Fri Sep 22, 2006 22:14
by Shallis
Jeg trodde de pleide å skrive "Boka bak filmen" jeg.
Det var bare sykt å si boka til filmen. Det er jo ingen som skriver en bok etter at det er laget film om den er det vel?

Posted: Fri Sep 22, 2006 22:19
by Sauegjeteren
Shallis wrote:Jeg trodde de pleide å skrive "Boka bak filmen" jeg.
Det var bare sykt å si boka til filmen. Det er jo ingen som skriver en bok etter at det er laget film om den er det vel?

Jeg husker ikke teksten der ordrett, men jeg leste det hvertfall som om boka var spin-off fra filmen. Og å lovprise den før den kommer ut? SKAM!
Posted: Fri Sep 22, 2006 22:21
by Shallis
SKAMSKAMSKAM! Skal vi dra et sted å protestere meningsløst med plakater bare for gøy eller?

Posted: Fri Sep 22, 2006 22:37
by Morten
"Boka bak storfilmen" står det på den nye utgaven. Se
http://www.damm.no/skjoennlitteratur_ba ... ger/eragon
Posted: Fri Sep 22, 2006 22:55
by Sauegjeteren
Usj. Liker ikke å ta feil. Men noen storfilm vet vi enda ikke om det blir

Posted: Fri Sep 22, 2006 23:00
by Princess
the black wind wrote:
(slepe med Princess på filmen etter armene eller øret)
Akkuratt som om du skulle klare å ta meg på armen?! Du klarte det ikke forje gang, og jeg tviler på at du klarer det nå heller. Det blir vel heller motsatt; at jeg drar dere med.
Posted: Fri Sep 22, 2006 23:57
by Stefan
Dette kan dere fint ta på msn eller over telefonen.
Posted: Sat Sep 23, 2006 16:54
by Azumiel
Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...
Ganske patetisk spør du meg...
Posted: Sat Sep 23, 2006 17:29
by Moghedien
Eller bare PR..
"Les boka bak storfilmen!!"
Og da er du jo selvsagt nødt til å lese boka! Når det skal gis ut en kjempefilm basert på denne, er den jo nødt til å være bra!! Og etter at du har lest boka er du jo nødt til å se filmen, noe annet ville vært heeeelt feil.
Dessuten er jo alle nødt til å se en "storfilm", det er jo den alle snakker om!
Posted: Sat Sep 23, 2006 20:02
by the black wind
fant netopp ut noe morsomt
de skal gi ut et spill om det også
får ikke håpe at de skriver feil her og

stygge folk som er dårlig informert
Posted: Sat Sep 23, 2006 20:29
by Torbjørn
Høyrde det same på Diskusjon.no.
http://www.eragongame.com/us/
Posted: Mon Sep 25, 2006 15:38
by Sauegjeteren
Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...
Ganske patetisk spør du meg...
Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.
Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.