Page 3 of 6
Posted: Tue Aug 22, 2006 20:34
by Moiraine Sedai
Kan ikke de som kunne tenke seg å være moderator skrive det her? Så kan admin avgjøre. (jeg stemmer også på Loki, men det er klart jeg ikke har noe imot andre

)
Posted: Tue Aug 22, 2006 20:45
by Loki
Uhm, kva er det som foregår her?

Posted: Tue Aug 22, 2006 20:49
by Moiraine Sedai
Stakkars deg, her driver vi å konspirerer som de verste Aes Sedaiene for å få deg som moderator uten at du har fått noe som helst forvarsel. Vi burde skamme oss!

Posted: Tue Aug 22, 2006 20:58
by Loki
Hehehe, det går greit. Men eg har no lese gjennom tråden og tut og køyr og har likevel ikkje heilt full oversikt over kva som er det rådande forslaget akkurat no... så om nokon kunne gi meg ei snedig lita oppsummering?
Posted: Tue Aug 22, 2006 21:01
by Wolfbrother
Terje kom vel frem til dette;
Det opprettes ganske enkelt en tråd i "Andre bøker" for hver "anmeldelse", e.l., samt en tråd utelukkende med lenker til disse "anmeldelsestrådene". Denne siste tråden prioriteres.
Enkelt som pokker, og fleksibelt, i tilfelle systemet ikke funker og Admins vil kvitte seg med det.
Og Stefan var vel enig.
Edit. Samt helt sikkert å slette spam som skulle forekomme for å holde det ryddig. (kan ikke forestille meg at noen må lese igjennom alt for å få ryddighet

)
Posted: Tue Aug 22, 2006 21:16
by Loki
Så, in short, det de spør meg om er om eg vil vere moderator på "Andre bøker"? Det kan eg alltids. På ein betingelse - eg slepp å moderere postar som er eldre enn frå den datoen eg byrjar som moderator om eg ikkje VIL det. For ikkje søtten om eg les gjennom heile underforumet.

Posted: Tue Aug 22, 2006 21:32
by Akira
Må si meg enig i at Loki er et bra valg til å moderere. Selv om jeg må innrømme at jeg har lyst til selv å bli moderator. Menmen, det får nå være så.
Posted: Tue Aug 22, 2006 21:36
by Kjetil
Jeg synes moderatorer er unødvendig. Leve revulusjonen!
Posted: Tue Aug 22, 2006 21:36
by Akira
Kjetil wrote:Jeg synes moderatorer er unødvendig. Leve revulusjonen!
Anarkist.
Posted: Tue Aug 22, 2006 21:38
by Kjetil
Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Posted: Tue Aug 22, 2006 22:46
by Terje
Loki er helt klart det beste valget. Det er vel ingen her som kan måle seg med ham, hva blant annet kunnskap om fantasy angår.
Ellers må du bare si fra hvis du trenger hjelp med annen moderering, Stefan. Det kan jo bli litt mye for bare en person, når du er vant til å være tre...
(I alle fall håper jeg det blir for mye, i og med at dette betyr at det er aktivitet på forumet.

)
Posted: Wed Aug 23, 2006 0:01
by Loki
Kjetil wrote:Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Måtan du stavar "revolusjon" på, kanskje?
And so the reign of fascism and terror begins...
Posted: Wed Aug 23, 2006 8:07
by Kjetil
Loki wrote:Kjetil wrote:Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Måtan du stavar "revolusjon" på, kanskje?
And so the reign of fascism and terror begins...
Da tror jeg de hadde startet med noen som skriver noe mer feil enn det jeg gjør.
Posted: Wed Aug 23, 2006 14:27
by Lothair Mantelar
Kjempebra, Loki!
Jeg kunne godt tenkt meg at du hadde tatt deg tid til å standardisere inneholdet i den nye anmeldelse-tråden, så slepper vi krangling om hva som skal være med eller ikke.
Du kunne f. eks skrevet den første anmeldelsen som eksempel til etterfølgelse.?
Og det er sikkert lurt at alle lenkene til en forfatter blir samlet på 1 post, osv...
Posted: Wed Aug 23, 2006 14:36
by Stefan
Slik jeg forsto Terjes forslag, så trenger det vel ikke være en anmeldelse, for at det skal opprettes en tråd om en bok/serie?