Angående WOT film!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
http://www.wotmania.com/castlist.asp?ID=75
Her er nokre forslag.
Var ei gong ei side som heite the-tinkers-song.com som hadde mykje wot-stuff. Også ein teoretisk cast-list med namn å bilete. Er 2-3 år sidan sist den var oppe å gjekk då.
Har lenge lurt på å opprette ei side med cast-list med bilder, men har aldri blive noko.
Her er nokre forslag.
Var ei gong ei side som heite the-tinkers-song.com som hadde mykje wot-stuff. Også ein teoretisk cast-list med namn å bilete. Er 2-3 år sidan sist den var oppe å gjekk då.
Har lenge lurt på å opprette ei side med cast-list med bilder, men har aldri blive noko.
Last edited by Ashaman on Sun Jul 30, 2006 15:38, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Ok, då er eg faktisk igong, og har laga ei liste.
Har med folk som er sentrale i heile serien, og ikkje bare tEotW.
Dersom de har forslag om kven som liknar på dei ulike folka i serien må de gjerne sende forslag.
Har allereie funne eindel namn og bilete, og laga ei liste.
Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen.
Har med folk som er sentrale i heile serien, og ikkje bare tEotW.
Dersom de har forslag om kven som liknar på dei ulike folka i serien må de gjerne sende forslag.
Har allereie funne eindel namn og bilete, og laga ei liste.
Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Posts: 1530
- Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Når får vi se denne herligheten, Ashaman?
Fint initativ, forresten
Jeg sjekka linken og jeg synes det var mange gode forslag.
Susan Sarandon som Tylin kunne ikke vært mer perfekt, spør du meg.
J-lo som Berelain hadde vel funka fint, men jeg stemmer som alltid på Kate Beckinsale.
Liv Tyler som Amathera hadde vært knall!
Hvilken hårfarge har Gaul? Hvis svart, så kanskje John Cusack, men jeg tror det finnes bedre alternativer enn han.
Samuel L. Jackson som Rhuarc kunne vel vært bra.
Judi Dench ER Sorilea. Hun er splitter pine lik!
Jude Law har min stemme som Moridin.
Christian Bale som Jaret Byar hadde vært
Jeg synes Zeta-Jones er for gammel for å være Lanfear. Sorry, jeg liker a' ikke.
Cloonern' som Tam hadde vært som å være i himmelen.
Nå vet jeg hvem som skal spille Lan. Gladiatoren: Russel Crowe!
Harrison Ford som Bryne, hvem ellers?
Ewan Mcgregor som Tallanvor. Kanskje litt gammel?
Natalie Portman som enten Egwene eller Elayne eller Min... I DONT CARE!
Og Alba som Aviendha. Våte drømmer...
Og til sist så anbefaler jeg "Angel" som Logain.
Noen uenig? Trodde ikke det...
Fint initativ, forresten
Jeg sjekka linken og jeg synes det var mange gode forslag.
Susan Sarandon som Tylin kunne ikke vært mer perfekt, spør du meg.
J-lo som Berelain hadde vel funka fint, men jeg stemmer som alltid på Kate Beckinsale.
Liv Tyler som Amathera hadde vært knall!
Hvilken hårfarge har Gaul? Hvis svart, så kanskje John Cusack, men jeg tror det finnes bedre alternativer enn han.
Samuel L. Jackson som Rhuarc kunne vel vært bra.
Judi Dench ER Sorilea. Hun er splitter pine lik!
Jude Law har min stemme som Moridin.
Christian Bale som Jaret Byar hadde vært
Jeg synes Zeta-Jones er for gammel for å være Lanfear. Sorry, jeg liker a' ikke.
Cloonern' som Tam hadde vært som å være i himmelen.
Nå vet jeg hvem som skal spille Lan. Gladiatoren: Russel Crowe!
Harrison Ford som Bryne, hvem ellers?
Ewan Mcgregor som Tallanvor. Kanskje litt gammel?
Natalie Portman som enten Egwene eller Elayne eller Min... I DONT CARE!
Og Alba som Aviendha. Våte drømmer...
Og til sist så anbefaler jeg "Angel" som Logain.
Noen uenig? Trodde ikke det...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Setter det opp på en piczo side nå, men skulle gjerne hatt noe bedre.
Jeg har Jude Law på Galad, men må vel finne noen som jentene liker enda bedre.
Har foreløbig satt opp Forsaken liste, men mangler Ishamael, Osan'gar og Moridin.
Jeg har Jude Law på Galad, men må vel finne noen som jentene liker enda bedre.
Har foreløbig satt opp Forsaken liste, men mangler Ishamael, Osan'gar og Moridin.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Hugh Jackman passer kankje bedre, men ikke helt riktig det heller.
Blæh, var nesten ikke fornøyd med noe som helst... Spesielt Perrin.... Grrr.Ashaman wrote:Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Samma det vel, så lenge vi får listaincanus wrote:Piczo kan brenne for min del... Freewebs er litt betre, og Google Pages eit steg over det igjen. Googlekonto får du her, eller ved å be meg om ein invitasjon.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
