Angående WOT film!

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

http://www.wotmania.com/castlist.asp?ID=75

Her er nokre forslag.

Var ei gong ei side som heite the-tinkers-song.com som hadde mykje wot-stuff. Også ein teoretisk cast-list med namn å bilete. Er 2-3 år sidan sist den var oppe å gjekk då.

Har lenge lurt på å opprette ei side med cast-list med bilder, men har aldri blive noko.
Last edited by Ashaman on Sun Jul 30, 2006 15:38, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Ok, då er eg faktisk igong, og har laga ei liste.
Har med folk som er sentrale i heile serien, og ikkje bare tEotW.
Dersom de har forslag om kven som liknar på dei ulike folka i serien må de gjerne sende forslag.
Har allereie funne eindel namn og bilete, og laga ei liste.

Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen. :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Når får vi se denne herligheten, Ashaman?

Fint initativ, forresten :)

Jeg sjekka linken og jeg synes det var mange gode forslag.

Susan Sarandon som Tylin kunne ikke vært mer perfekt, spør du meg.

J-lo som Berelain hadde vel funka fint, men jeg stemmer som alltid på Kate Beckinsale.

Liv Tyler som Amathera hadde vært knall!

Hvilken hårfarge har Gaul? Hvis svart, så kanskje John Cusack, men jeg tror det finnes bedre alternativer enn han.

Samuel L. Jackson som Rhuarc kunne vel vært bra.

Judi Dench ER Sorilea. Hun er splitter pine lik!

Jude Law har min stemme som Moridin.

Christian Bale som Jaret Byar hadde vært 8)

Jeg synes Zeta-Jones er for gammel for å være Lanfear. Sorry, jeg liker a' ikke.

Cloonern' som Tam hadde vært som å være i himmelen.

Nå vet jeg hvem som skal spille Lan. Gladiatoren: Russel Crowe!

Harrison Ford som Bryne, hvem ellers?

Ewan Mcgregor som Tallanvor. Kanskje litt gammel?

Natalie Portman som enten Egwene eller Elayne eller Min... I DONT CARE!

Og Alba som Aviendha. Våte drømmer...

Og til sist så anbefaler jeg "Angel" som Logain.

Noen uenig? Trodde ikke det...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Setter det opp på en piczo side nå, men skulle gjerne hatt noe bedre. :P

Jeg har Jude Law på Galad, men må vel finne noen som jentene liker enda bedre.

Har foreløbig satt opp Forsaken liste, men mangler Ishamael, Osan'gar og Moridin.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Nei, LM, er litt uenig... "Angel" som Logain? Jeg ser ham heller som Rhavin...
Men jeg synes Natalie Portman hadde passa bra som Min :)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Kva trur de om Hugh Jackman som Logain?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Hugh Jackman passer kankje bedre, men ikke helt riktig det heller.
Ashaman wrote:Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen. :D
Blæh, var nesten ikke fornøyd med noe som helst... Spesielt Perrin.... Grrr.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Nei, ikkje mange bra der, eg blandar litt der frå og den andre sida eg fant, og så finne eg og ein kamerat nokre og så tek eg nokre av dei de har.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Det er bra. Annet forslag til Perrin: Akira (men da trengs spesialeffekter for å få ham til å se større og mer hårete ut :P)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Genialt!
Akira; få over eit bilete på MSN nå!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Piczo kan brenne for min del... Freewebs er litt betre, og Google Pages eit steg over det igjen. Googlekonto får du her, eller ved å be meg om ein invitasjon.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

incanus wrote:Piczo kan brenne for min del... Freewebs er litt betre, og Google Pages eit steg over det igjen. Googlekonto får du her, eller ved å be meg om ein invitasjon.
Samma det vel, så lenge vi får lista
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Ashaman spurde faktisk indirekte etter det...
Ashaman wrote:Setter det opp på en piczo side nå, men skulle gjerne hatt noe bedre.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Jepp, kan godt bruke Google Pages.
Har berre laga liste over The Forsakens uansett, men kan gå litt tregdt no sidan eg starta som lærling i dag.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ajah!
Hengiven
Hengiven
Posts: 135
Joined: Fri Nov 18, 2005 23:33

Moridin

Post by Ajah! »

Moridin -> Marilyn Manson :twisted:
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Post Reply