Page 3 of 4

Posted: Sun Jul 30, 2006 1:08
by Ashaman
http://www.wotmania.com/castlist.asp?ID=75

Her er nokre forslag.

Var ei gong ei side som heite the-tinkers-song.com som hadde mykje wot-stuff. Også ein teoretisk cast-list med namn å bilete. Er 2-3 år sidan sist den var oppe å gjekk då.

Har lenge lurt på å opprette ei side med cast-list med bilder, men har aldri blive noko.

Posted: Sun Jul 30, 2006 15:29
by Ashaman
Ok, då er eg faktisk igong, og har laga ei liste.
Har med folk som er sentrale i heile serien, og ikkje bare tEotW.
Dersom de har forslag om kven som liknar på dei ulike folka i serien må de gjerne sende forslag.
Har allereie funne eindel namn og bilete, og laga ei liste.

Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen. :D

Posted: Sun Jul 30, 2006 18:30
by Lothair Mantelar
Når får vi se denne herligheten, Ashaman?

Fint initativ, forresten :)

Jeg sjekka linken og jeg synes det var mange gode forslag.

Susan Sarandon som Tylin kunne ikke vært mer perfekt, spør du meg.

J-lo som Berelain hadde vel funka fint, men jeg stemmer som alltid på Kate Beckinsale.

Liv Tyler som Amathera hadde vært knall!

Hvilken hårfarge har Gaul? Hvis svart, så kanskje John Cusack, men jeg tror det finnes bedre alternativer enn han.

Samuel L. Jackson som Rhuarc kunne vel vært bra.

Judi Dench ER Sorilea. Hun er splitter pine lik!

Jude Law har min stemme som Moridin.

Christian Bale som Jaret Byar hadde vært 8)

Jeg synes Zeta-Jones er for gammel for å være Lanfear. Sorry, jeg liker a' ikke.

Cloonern' som Tam hadde vært som å være i himmelen.

Nå vet jeg hvem som skal spille Lan. Gladiatoren: Russel Crowe!

Harrison Ford som Bryne, hvem ellers?

Ewan Mcgregor som Tallanvor. Kanskje litt gammel?

Natalie Portman som enten Egwene eller Elayne eller Min... I DONT CARE!

Og Alba som Aviendha. Våte drømmer...

Og til sist så anbefaler jeg "Angel" som Logain.

Noen uenig? Trodde ikke det...

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:00
by Ashaman
Setter det opp på en piczo side nå, men skulle gjerne hatt noe bedre. :P

Jeg har Jude Law på Galad, men må vel finne noen som jentene liker enda bedre.

Har foreløbig satt opp Forsaken liste, men mangler Ishamael, Osan'gar og Moridin.

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:03
by Lieungh
Nei, LM, er litt uenig... "Angel" som Logain? Jeg ser ham heller som Rhavin...
Men jeg synes Natalie Portman hadde passa bra som Min :)

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:10
by Ashaman
Kva trur de om Hugh Jackman som Logain?

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:17
by Lieungh
Hugh Jackman passer kankje bedre, men ikke helt riktig det heller.
Ashaman wrote:Edit: fant denne siden med cast-list, men eg personleg er ikkje heilt fornøgd med den, så eg vil fortsatt lage min eigen. :D
Blæh, var nesten ikke fornøyd med noe som helst... Spesielt Perrin.... Grrr.

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:22
by Ashaman
Nei, ikkje mange bra der, eg blandar litt der frå og den andre sida eg fant, og så finne eg og ein kamerat nokre og så tek eg nokre av dei de har.

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:29
by Lieungh
Det er bra. Annet forslag til Perrin: Akira (men da trengs spesialeffekter for å få ham til å se større og mer hårete ut :P)

Posted: Sun Jul 30, 2006 19:53
by Ashaman
Genialt!
Akira; få over eit bilete på MSN nå!

Posted: Sun Jul 30, 2006 21:53
by Torbjørn
Piczo kan brenne for min del... Freewebs er litt betre, og Google Pages eit steg over det igjen. Googlekonto får du her, eller ved å be meg om ein invitasjon.

Posted: Sun Jul 30, 2006 22:15
by Lieungh
incanus wrote:Piczo kan brenne for min del... Freewebs er litt betre, og Google Pages eit steg over det igjen. Googlekonto får du her, eller ved å be meg om ein invitasjon.
Samma det vel, så lenge vi får lista

Posted: Sun Jul 30, 2006 22:24
by Torbjørn
Ashaman spurde faktisk indirekte etter det...
Ashaman wrote:Setter det opp på en piczo side nå, men skulle gjerne hatt noe bedre.

Posted: Mon Jul 31, 2006 20:02
by Ashaman
Jepp, kan godt bruke Google Pages.
Har berre laga liste over The Forsakens uansett, men kan gå litt tregdt no sidan eg starta som lærling i dag.

Moridin

Posted: Fri Aug 18, 2006 17:55
by Ajah!
Moridin -> Marilyn Manson :twisted: