Lekser og Leksehjelp

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Wolfbrother wrote:Hvilken klasse går du i? (Lurer litt på hva slags karakterer din intense jobbing har gitt deg :))
Går bare i åttende...er vel yngst på siden, men det driter jeg i! :D
Angående "skriv av" vil jeg si at det var mest aktuelt i matte (forbanna dritt fag :x)

Mine karakterer er faktisk ikke så ille til tross for min merkelige arbeidsmoral :P
Mine sterkeste fag er (numerert rekkefølge)
Norsk
Historie
Engelsk (skriftlig)
Musikk

Oppførselen min er okei, hukkomelsen min lekk som en sil, sleipheten min perfekt (eller jævlig om du vil :P )

Alt går egentlig greit meg og utdannelsen min.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

hansito wrote:(Og ja, sauegjeteren, jeg vet du leser fortere enn meg, så ikke mas på det)
Kunne ikke falle meg inn. Jeg kjenner deg, og har dermed ikke noe behov for å markere meg i forhold til deg, og heller ikke noe ønske om å utelukke andre ved å føre private samtaler med deg på forumet.

Det jeg derimot kunne tenke meg, er å bekrefte at jeg gruser Mayorearth i lesing, siden jeg ikke kjenner henne (han?) ved å si at jeg leser rundt 450 ord i minuttet på forrige lesetest. Og forøvrig at jeg har hatt høyere fart før også :P

Jeg har også mer tro på å skrive ned stikkord enn å lese det to ganger, men ting funker forskjellig for forskjellige personer.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

La til Azumiel, men for sen ser det ut til. Lurte egentlig på hva han fikk ut av den harde jobbingen, men greit å vite hvordan det får med andre :P

Angående skulking så skulket jeg halve dagen i dag. Får se om det ble oppdaget. Nå var jeg ikke alene da, vi hadde internasjonal dag, og meste parten gadd ikke være på skolen etter at det ble klart at det ikke kom til å bli flere opprop.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Veit ikke om dette er riktig tråd eller noe, men idag ble jeg
FEEEEEEEEEEEEEEEERDIIIIIIIIIIIIIIIII :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Med mattentamen!!

FY FLATE FOR EN SYKT DEILIG FØLELSE!!!! :D :D
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Om du finner igjen en tilfeldig skoletråd hadde det passet bedre. Finner igjen, ikke lager ny. Og folk flest liker å lese ting med brukbar tegnsetting. Men det var da et godt forsøk. :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Selv synes jeg det er alt for få som spør om leksehjelp som handler om derivasjon og integraler. Det er spennende det.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Jeg får avsmak bare jeg ser de ordene på skjermen. Helt seriøst.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Sikkert derfor du studerer noe så ubrukelig som psykologi.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hirrhirrhirr. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Kjetil wrote:Selv synes jeg det er alt for få som spør om leksehjelp som handler om derivasjon og integraler. Det er spennende det.
Integrering var noe av det artigste i 3mx, det er jeg helt enig i. Forsåvidt i sterk kamp med statistikk/sansynlightsregning. :) Men når det er sagt så tror jeg vel muligens at vi som tok 3mx er i minoritet her på forumet. For det første er folk for små til å ha tatt det, og for det andre er de større folkene ikke videre glad i matte.

Men det er forsåvidt ingen spørsmål om genetikk, humanbiologi eller annet her heller?
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Om andelen er liten som velger matte på skolen, er vel prosenten som studerer medisinske fag desto mindre :p

Men det er jo alltids noe jeg lurer på, som for eksempel, Human Genome Project, skulle gjerne visst litt mer om det.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Det der er faktisk i ferd med å forandre seg. Jeg går allmenn VG1, og skal velge fagområde til neste år. På grunn av nye regler kommer over halvparten av klassen min til å velge realfag eller samfunnsfag, og nesten ingen har valgt språkfag. Dette gjelder også på landsbasis, har jeg fått høre.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hva er de nye reglene?
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Psh, studerte psykologi. Dessuten er det viktig for å ta kål på sånne folk som deg :P

Etter militæret skal jeg vel søke Internasjonale Studier i Oslo, der burde det være godt med mattenerder jeg kan plage når det skorter på penger eller annet. :lol:
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

stefan_hoy wrote:Psh, studerte psykologi. Dessuten er det viktig for å ta kål på sånne folk som deg :P

Etter militæret skal jeg vel søke Internasjonale Studier i Oslo, der burde det være godt med mattenerder jeg kan plage når det skorter på penger eller annet. :lol:
Tror ikke sånne som meg, om det finnes noen slik bås, er de hyppigste gjestene hos psykologer.

Ei heller er jeg noen typisk mattestudent, men om du synes det er morsomt å plage mattenerder, så værsegod, tror ikke du kommer så langt med det.
Post Reply