Page 3 of 3
Posted: Mon Mar 10, 2008 19:19
by Shallis
Kjenner ikke Morten personlig nei, men jeg kan jo si til han at det tilfeldigvis kommer 10% av det jeg vinner i postkassa hans
Hahahah!
Neida, men han vet jo hvem jeg er, og det blir jo litt anderledes.
Uansett er de sikkert så dumme i uttakningsjuryen at de ikke vet hva WoT er så de gidder ikke ha meg med Xp
Og hvis jeg kommer med skal jeg lese ræva av meg, og låne den boka av Ashaman, hvis jeg får lov

Posted: Mon Mar 10, 2008 19:38
by Ashaman
Er inga bok, er berre ei ''lokal''-nettadresse. Kan sjå på alt av karakterar der, samt litt om dei.
Posted: Tue Mar 11, 2008 14:55
by Shallis
Fortsatt interessert
Bare missforsto litt sikkert

Posted: Tue Mar 11, 2008 16:10
by Torbjørn
Dette er ikkje det same som Ashaman har, men verdt å sjekke ut:
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html
Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på
Download, som du finn på
framsida.
Posted: Tue Mar 11, 2008 17:21
by Ashaman
Den lista eg bruker av og til låg på nett før, men blei tekje ned av ein eller anna grunn. Eg fekk ein litt utdatera versjon som ei fil, som Terje hadde funne ein eller anna stad. Trur den inneheld alle personar som har vore med frå bok ein til åtte eller ni. Syns den er veldig brukarvenneleg og alle namn i biografiar og slikt er klikkbare, noko som er serdeles kjekkt.
Posted: Wed Mar 12, 2008 14:06
by Siri Sedai
Shallis wrote:.
Uansett er de sikkert så dumme i uttakningsjuryen at de ikke vet hva WoT er så de gidder ikke ha meg med Xp
...WOT...nei kanskje ikke....men "Tidshjulet"..kan de nok finne ut av

Posted: Fri Mar 14, 2008 15:04
by Shallis
Jeg skrev Tidshjulet til dem altså. Men vet nå ikke helt om de har hørt om det fordet, eller så tror de kanskje ikke det er kjent nok

Posted: Fri Mar 14, 2008 23:21
by Chriz
Shallis wrote:eller så tror de kanskje ikke det er kjent nok
Det burde det være

Uansett er det en gyllen mulighet for å få det kjent

Posted: Thu Mar 20, 2008 13:09
by Shallis
Torbjørn wrote:Dette er ikkje det same som Ashaman har, men verdt å sjekke ut:
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html
Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på
Download, som du finn på
framsida.
Shit, her var det mye fakta.
For en utrolig bra side!!
Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye tid på å få ut info på nettet, men takk Skaperen for det!

Posted: Thu Mar 20, 2008 17:16
by Chriz
Den er kjempebra ja, også står det kommentarer og fotnoter til de fleste kapitlene så det er bra hvis det er noen uløste gåter. Også er det og en svært bra FAQ, eller hva det het, med masse teorier og diskusjoner.
