A Song of Ice and Fire
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Er usikker paa om eg er misunneleg paa dykk som klarar leve dykk saa sterkt inn i det de les at de lar saant gaa saapass inn paa dykk eller at eg er glad for at eg ikkje lar slikt affisere meg utover sjoelve leseopplevinga. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Er jau litt merkeleg å lage den familien til dei ein likar og synes er mest spennande for så å ta vekk ein etter ein og fylle opp med erkefienden som påfyll etterpå då.
Var jau igrunn ikkje så dumt å gjere det slik heller, men kunne vore litt mindre Jamie og Cersei i siste bok, for å seie det mildt.
Var jau igrunn ikkje så dumt å gjere det slik heller, men kunne vore litt mindre Jamie og Cersei i siste bok, for å seie det mildt.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Joda, jeg skjønner deg godt! Men jeg skal nok fortsette.Shallis wrote:Skjønner du hva jeg mener eller? Måtte bare legge fra meg boka i et par dager for jeg ble så paff, og sint... Meeeeen, det går faktisk bra, når man kommer over det
Det er kjempeflott å leve seg godt inn i handlingen, synes jeg, gjør leseropplevelsen enda bedre.
Men haha,
aSoS, s700
jeg håper nesten det samme skjer i neste bryllup, jeg er ond
men det er nok heller tvilsomt, da dette konseptet er brukt opp nå.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
For mykje Jaime og Cersei i siste bok? Det var daa nettopp dei to (og Sansa) sine kapittel som VAR goey i siste bok.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Tja... synes det bare var 5-6 linjer i kapittla om Cersei som var greie, resten kunne vore spart. Men kan vel innrømme at Jamie gjeng ann, i allefall etter at han fekk somla seg ut av King's Landing. Men kjæm vel ei bok no med handling i same tidsrom, men med vekt på Jon, Daenerys og sikkert litt Iron Islands folk, så da blir vel mitt syn heilt komplett att. 
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Uff, det lyder kjedeleg. Daenerys og ironmen?
Heller ei bok berre med Cersei og Jaime.
Skjer jau ikkje ein dritt i The Red Keep då, anna enn politikk og Cersei som horar rundt. Men blir alikavel artig å sjå kva som skjer viare med ho no. 
''Politics are for fools that think they do something for the people when they really is doing something for themselves. And democracy is just a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.''
Meiner no det som står som dei to mest spennande personane som er igjen no er Jon og Daenerys, men dei fleste andre er jau med på å halde historien opp dei au då, så kunne ikkje vore forutta dei. Poenget mitt er at det kan bli i meste laget med nokon av og til.
''Politics are for fools that think they do something for the people when they really is doing something for themselves. And democracy is just a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.''
Meiner no det som står som dei to mest spennande personane som er igjen no er Jon og Daenerys, men dei fleste andre er jau med på å halde historien opp dei au då, så kunne ikkje vore forutta dei. Poenget mitt er at det kan bli i meste laget med nokon av og til.
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Ettersom denne serien er 90% politikk saa er det scenane der me faar mest innsikt i nettopp politikken eg er mest interessert i, ja.
Nå er jeg da ferdig med A Storm og Swords og inntrykket av boka var kjempebra!
Generelt høyt nivå og masse action, intriger, politikk og følelser, en salig blanding.
Fikk meg en liten nedtur med the Red Wedding, men det brunger jo tross alt mere liv og overraskelser inn i serien, som skaper store følger. Råbra at Jon ble valgt som ny Lord Commander, ser fram til å høre mer fra han. Ellers er jeg spent på hva som skjer med Sansa og Arya, og hvordan Jaime fortsetter å endre seg, og egentlig hva som skjer med alle sammen. Det er vel ingenting annet å gjøre enn å hive seg over fireren
Fikk meg en liten nedtur med the Red Wedding, men det brunger jo tross alt mere liv og overraskelser inn i serien, som skaper store følger. Råbra at Jon ble valgt som ny Lord Commander, ser fram til å høre mer fra han. Ellers er jeg spent på hva som skjer med Sansa og Arya, og hvordan Jaime fortsetter å endre seg, og egentlig hva som skjer med alle sammen. Det er vel ingenting annet å gjøre enn å hive seg over fireren
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
Som han selv sier, må man ikke ta helt av. Men dette er da unektelig spennende, hæ??!!George R. R. Martin wrote: News from HBO
* Sep. 9th, 2008 at 6:05 PM
I have some exciting news to share.
(But please, guys and gals, don't get TOO excited. This is what it is, and so far that's all it is, so don't make any assumptions).
HBO has just exercised its option, and purchased the television rights to A GAME OF THRONES.
For those of you who don't know Hollywood, an option gives a production company the right to buy a property (a book, a screenplay, whatever) at a certain agreed-upon price for a certain period of time (a year, six months, whatever). When that time runs out, they can let the option lapse, renew the option, or exercise the option and buy the property. The last is what HBO has just done.
What they have NOT done is greenlight the project. A GAME OF THRONES remains in development. They're still budgeting, still looking at locations (Spain and the Czech Republic at present, I hear). No decision has been reached, so any celebration would be premature. In Hollywood it is always best not to assume something is going to happen until it actually happens.
Even so... this is a very encouraging sign, and one that suggests a continued high level of enthusiasm and commitment for A GAME OF THRONES at HBO.
So keep your fingers crossed.
"Once more the drama begins"
- Paul Muad'dib
- Paul Muad'dib
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Veldig lovende nyheter. Det ble spekulert i at ASOIAF ville bli droppa siden HBO ikke har vist vilje til å satse på store prosjekter på en stund (sist demonstrert da de lot "Preacher" opsjonen utgå, noe trolig var for det beste siden mannen som skulle drive serien var han som sto bak mesterverket "Ghost Rider"). Hvis vi er heldige kan vi kanskje få se noe av denne serien så tidlig som... 2011?
Da burde jo sikkert aDwD være utgitt også
Da burde jo sikkert aDwD være utgitt også
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Følte at kanselleringa av Preacher var godt nytt for Song, eg, sidan det vaksen fantasy TV-sjåande i USA er heller snevert og HBO neppe ville satsa to dyre nye seriar på same målgruppe på ein gong heilt utan vidare. (Eg er klar over at dei to historiane er milevidt forskjellige, men begge er retta mot eit eldre publikum og begge har innslag av det overnaturlege, så det er likt nok i denne samanhengen)
Fyren som laga Ghost Rider? Heh, det hadde eg gløymt, men det let jo ikkje så ille - om nokon skulle vere kvalifisert til å tolke ei historie som den i Preacher måtte det vel vere han.
(Kunne ikkje dy meg...)
Fyren som laga Ghost Rider? Heh, det hadde eg gløymt, men det let jo ikkje så ille - om nokon skulle vere kvalifisert til å tolke ei historie som den i Preacher måtte det vel vere han.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte