Moiraine Sedai wrote:Jeg skal jo lage en tegning til, så om det er noe du vil at jeg skal endre på, så skriv i vei, Shallis
Var en liten ting bare. Jeg tenker på en måte at hun står med beina utover. Vet ikke helt hvordan man forklarer det, men at kjolen på en måte følger bena utover. Hvis du steller deg med bena over en halv meter fra hverandre. Som når du spiller stikkball eller døball eller slåball, og skal slå ballen. Sånn hadde jeg lixm tenkt hun sto
Men du velger så klart selv.
Tenkte jeg kunne legge ut en tegning jeg skal bruke til et prosjekt i kunst og håndtverk. Er ikke helt ferdig, må lage bakgrunn også...men er ganske fornøyd med den til nå
Kjempefint bilde av Sheeta, avi! Den er jo nesten bedre enn i filmen. Bare bakgrunnen nå så har du det perfekte bilde ditt. Dette blir 6-er skal jeg si deg!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
avhienda, tegningen ser knallbra ut!
Som tips om hvilken bakgrunn burde det vært...noe kult!:P er det bare meg eller ser tegningen din litt sånn..."manga" ut?
Ikke mongo, manga!
Handler om ei jente som har en medaljong som viser at hun er dronning (eller noe sånt) på ei øy som flyr rundt i himmelen. Masse folk som vil ha tak i den og bla bla bla...
Men fin film
Lurer litt på om jeg skal legge ut bildet av lillesløtera mi som jeg skal bruke til forside i det samme prosjektet som avi holder på med, men det faller vel ikke inn under temaet "tegninger" Jeg har om tornerose:D
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild